شناسهٔ خبر: 51118050 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نورد ورق API در شرکت فولاد اکسین خوزستان برای نخستین بار در کشور

نائب رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان از آغاز نورد ورق API ۵LX۸۰PSL۲ در شرکت فولاد اکسین برای نخستین بار در کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحسین ایزدیان، نائب رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به دستاورد بزرگ این شرکت گفت: آغاز به کار نورد ورق API ۵LX۸۰PSL۲ برای اولین بار در کشور در کارنامه افتخارات فولاد اکسین ثبت شد.

او با بیان اینکه با تولید این ورق‌ها تا ۱۵ درصد در مصرف فولاد صرفه جویی خواهیم داشت و این باعث کاهش هزینه پروژه‌ها خواهد شد، افزود: در سال ۱۴۰۰، با وجود قطعی برق ۴۵ روزه، توانستیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم و امسال به اهداف پیش بینی شده خواهیم رسید و ممکن است به بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سود برسیم.

ایزدیان اظهار داشت: امسال طرح طبقه‌بندی مشاغل را مطابق قانون کار برای پرسنل شرکت اجرایی کردیم و امیدواریم با این روند بتوانیم تا پایان سال خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت فولاد اکسین دارای نیروی انسانی جوان و متخصصی است که با بهره‌گیری از دانش علمی خود در سالیان قبل تا به امروز توانستند دستاورد‌های مهمی را در تولید محصولات فولادی خاص رقم بزنند، بنابراین نورد موفقیت آمیز ورق‌های API ۵LX۸۰PSL۲ را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/گ

نظر شما