شناسهٔ خبر: 51117584 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

پیش‌بینی تحقق سود ۲۵۰۰ میلیارد تومانی در شرکت فولاد اکسین خوزستان

نایب رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص وضعیت شرکت اکسین گفت: در سال 1400، با وجود قطعی برق 45 روزه، توانستیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم و امسال به اهداف پیش بینی شده خواهیم رسید و ممکن است به بیش از 2 هزار و 500 میلیارد تومان سود برسیم.

صاحب‌خبر -

محمدحسین ایزدیان امروز (9 آذر) در مراسم آغاز به کار نورد ورق API 5LX80PSL2 در شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: امروز دستاورد خیلی بزرگی را در این شرکت شاهد بودیم و آن هم تولید ورق‌های API 5LX80PSL2 برای اولین بار در کشور می باشد. با تولید این ورق ها تا پانزده درصد در مصرف فولاد صرفه جویی خواهیم داشت و این باعث کاهش هزینه پروژه ها خواهد شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، نایب رئیس هیات مدیره شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: خوشبختانه در سال جاری طرح طبقه‌بندی مشاغل را مطابق قانون کار برای پرسنل شرکت اجرایی کردیم و امیدواریم با این روند بتوانیم تا پایان سال خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

وی در پایان گفت، شرکت فولاد اکسین دارای نیروی انسانی جوان و متخصصی می باشد که با بهره‌گیری از دانش علمی خود در سالیان گذشته تا به امروز توانستند دستاوردهای مهمی را در تولید محصولات فولادی خاص رقم بزنند، بنابراین نورد موفقیت آمیز ورقهای API 5LX80PSL2 را خدمت ایشان تبریک می گویم.

نظر شما