شناسهٔ خبر: 50175401 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

برای نخستین بار در ایران عطری با قابلیت استفاده برای نابینایان تولید شد

برند آکوادی با تأکید بر تولید ملی طراحی و تولید گردیده تا شادابی بخش روح زندگی ما باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا، آب، هستی بخش زندگی ما. نماد آغاز حیات، روشنی و طراوات. حس آب بر سر انگشتان شما داستانی را بازگو می‌کند از قلب اقیانوس‌ها. برای خواندن این داستان عمیق و زیبا باید چشمان خود را بست، و تنها حس کرد که چگونه قطراتش بر پوست می‌نشینند و روح و جانی تازه به آن می‌بخشند. حال این طراوات و نشاط از اعماق اقیانوس در کریستالی زیبا جمع آوری شده و عطر آکوادی نام گرفته تا باشد هدیه‌ای برای شما از دل طبیعت بکر و بی بدیل.

با فرا رسیدن فصل پاییز و زمستان شاید دوست داشته باشید شما نیز عطری میوه‌ای و شاد را در هوای سرد تجربه کنید. یا شاید قصد داشته باشید هدیه‌ای زیبا برای دوستان و آشنایان خود که متولد این ماه هستند تهیه کنید. با ما همراه شوید تا به سفری به اعماق دریا رویم و بهترین عطر را از دست پریان آب دریافت کنیم. عطری با 12 رفرنس متنوع که از منظومه آبی تهیه شده‌اند. جالب است بدانید هر یک از آن‌ها داستانی در دل خود دارند که شنیدنش خالی از لطف نیست. شاید شما خود تبدیل به نقش اول این داستان‌ها شوید.

آکوادی گوهری از جنس آب

انتخاب هدیه برای عزیزانمان شاید یکی از سخت‌ترین کارها باشد. انتخاب هدیه‌ای که در خاطرشان باقی بماند و همواره از آن به خوشی یاد کنند. برند آکوادی با رایحه های متنوع خود این امکان را فراهم کرده تا بتوانیم بهترین هدیه را به افرادی که دوستشان داریم تقدیم کنیم. عطری که با بوی جادویی خود جانی تازه به تن خسته ما می‌بخشد.

برند آکوادی با تأکید بر تولید ملی طراحی و تولید گردیده تا شادابی بخش روح زندگی ما باشد. می‌دانید که عطرها تنها برای عطر خوش ساخته نشده‌اند، بلکه باعث می‌شوند تا روحیه ما تغییر کند. عطری از دل طبیعت که باعث می‌شود احساس کنیم در میان امواج دریا غوطه‌ور هستیم و آبی بی‌کران آن را هر لحظه حس می‌کنیم. به خصوص برای عزیزانی که هر روز سخت در محیط‌های بسته مشغول به کار هستند در راستای تجربه‌ی حسی نو و روحیه گرفتن از آن تأثیر بسیاری خواهد داشت.

آکوادی داستانی را از قطرات بلورین می‌گوید که در کریستالی جادویی جمع شده‌اند و تنها باید آن را حس نمود تا درک کرد چه عمقی دارد. شاید حتی درک آن برای نابینایان عزیز راحت‌تر از هر فرد دیگری باشد. همان‌طور که اشاره کردیم این تولید ملی توسط برند آکوادی ساخته شده است. و نکته نوین و مثبتی که دارد این است که این عطر می تواند  هدیه‌ای برای نابینایان عزیز باشد.

چرا که در طراحی نهایی محصول این نکته دیده شده تا عطر با طراحی ویژه نابینایان باشد. در واقع  هم در جعبه محصول و هم در کاتالوگ علاوه بر اینکه به دو زبان فارسی و انگلیسی تدوین شده  است از خط بریل نیز  استفاده شده است. شاید به دنبال هدیه‌ای منحصربه‌فرد برای عزیزان خود باشید، چنین ایده‌ای در قالب یک هدیه‌ای ماندگار می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

در کاتالوگ تمامی 12 رفرنس برند آکوادی آورده شده تا انتخاب برای همگان باز گذاشته شود.

رفرنس‌های مردانه آکوادی:

عطر آکوادی رفرنس مردانه شامل موارد زیر می‌شوند:

  • دارک نایت
  • پور هوم
  • مرات
  • چمپیون
  • کینگ
  • باکارات

رفرنس‌های زنانه آکوادی

عطر آکوادی رفرنس زنانه شامل موارد زیر می‌شوند:

  • پور فم
  • کوئین
  • کریستال
  • المنت
  • آتالیا
  • گلمور

شما به‌دنبال چه عطر و بویی هستید؟ بوی گل یا مرکبات؟ شاید هم به‌دنبال عطری با بوی دریا باشید. تنوع عطرهای آکوادی این امکان را فراهم کرده تا هر فردی از هر سلیقه بتواند عطر دلخواه خود را بیابد. اجازه دهید تا نگاهی سریع به رفرنس‌های موجود برند آکوادی بیندازیم.

آیا به نام هر یک از رفرنس‌ها دقت کرده‌اید؟ اگر به بخش سایت آکوادی سری بزنید می‌توانید داستان هر یک از این عطرها و ایده‌ای که خالق آن‌ها داشته است را کشف کنید.

عطری با طراحی نوآورانه و ملی

این محصول با افتخار تولید ملی و تولید داخلی است. مجموعه امیدان تجارت اروند با تأکید بر این مسئله، علاوه‌بر آنکه عطرهایی با بوی خاص تهیه کرده است، برای نخستین‌بار طراحی ویژه‌ای مخصوص نابینایان را نیز به اجرا در آورده است. احترام به حقوق مشتریان پایه و اساس قوانین تدوین شده در این مجموعه است و همواره سعی دارد تا بهترین‌ها را برای هم میهنان خود تهیه و تولید نماید.

برای افرادی که قصد دارند تا عطری تازه را امتحان کنند یا دوست دارند هدیه‌ای ویژه و خاص تهیه نمایند، مجموعه عطرهای آکوا دی را پیشنهاد می‌کنیم. همچنین با فرا رسیدن روز عصای سفید تهیه این هدیه کوچک و دوست داشتنی برای نابینایان عزیز می‌تواند یک روز خاطره انگیز را بقرای آنها رقم بزند.

نظر شما