شناسهٔ خبر: 50177357 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برای نخستین بار در ایران؛

عطری با قابلیت استفاده برای نابینایان تولید شد

امیدان تجارت اروند تلاش کرده تا با تولید ملی برند آکوادی و با به کار گرفتن خط بریل استفاده از عطر و ادکلن‌های برند آکوادی را برای این قشر عزیز از جامعه نیز فراهم کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، رایحه‌ها هیچگاه فراموش نخواهند شد و همیشه خاطره انگیز باقی خواهند ماند. آکوادی تلاش کرده است تا با بهره‌گیری از فنون روز دنیا خاطره‌ای خوش و به یاد ماندنی برجای بگذارد و در عرصه تولیدات ملی گام راسخی بردارد. برند آکوادی با ساخت عطرهایی از رایحه‌های خیال‌انگیز ثابت کرده است که در زمینه تولیدات ملی عطر و ادکلن‌های داخلی چیزی کم از معتبرترین برندهای خارجی نداریم. همچنین اولویت این برند یعنی احترام به حقوق مشتریان، با حس خوب و لطافتی که به ارمغان آورده است ستودنی است.

آکوادی در ۱۲ رفرنس متفاوت و جذاب

آکوادی در ۶ رایحه مردانه و ۶ رایحه زنانه تولید شده است. ویژگی‌های بی‌نظیر هریک از این عطرها باعث شده تا در پس هر یک از رایحه‌های ماندگار و جذاب و طراوت و خنکای بی‌بدلیش داستانی به زیبایی یک افسانه آرمیده باشد. داستانی درباره ماندگاری، قدرت، جذابیت و حس لطافت.

رایحه‌های آکوادی بانوان

AQUADAY QUEEN آکوادی کوئین

این عطر مخصوص زنان قدرتمند و باوقاری است که شکوه و ظرافتشان بی بدیل و درخشان است. این عطر با ایجاد احساسی فاخر و لطیف این توانایی را دارد تا ماندگاری بی‌نقص بیافریند و همچنین مناسب هر چهار فصل سال است.

AQUADAY ATHALIA آکوادی آتالیا

عطری گرم و شیرین که مناسب زن‌های بی‌باک و جسور است. عطری با بوی گل و شورانگیز که مخصوص هر چهارفصل سال است و رایحه‌ای ماندگار پر انرژی و بی نظیر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

AQUADAY GLAMOUR آکوادی گلمور

عطری مخصوص بانوان شیک پوش و و عاشق پیشه است که تمایل دارند در مجالس و مهمانی‌های رسمی با درخششی خاص حضور پیدا کنند. عطری مناسب فصل پاییز و زمستان که شما را مسخ خواهد کرد.

AQUADAY CRYSTAL آکوادی کریستال

یگانگی، وسوسه انگیزی و فریبندگی از مشخصات ویژه این عطر محسوب می‌شود که در فصول سرد سال شما را بی‌همتا و دست نیافتنی معرفی می‌کند.

عطری با قابلیت استفاده برای نابینایان تولید شد

AQUADAY POUR FEMME آکوادی پور فم

این عطر هم مناسب دختران پر جنب و جوش است و هم بانوانی که ظاهر رسمی و باوقاری دارند. ظرافت این عطر به دلربایی شما می‌افزاید و در طی فعالیت‌های روزانه یا در مهمانی‌هایی و یا قرارهای رمانتیک فضا را تلطیف می‌کند این عطر شما را در هر فصلی صدر نشین خواهد کرد.

آکوادی المنت elemnt

مخصوص بانوانی که بی‌پروا و آزادانه به دنبال کشف و شکوفایی هستند. حکایت رایحه‌ای خوش است از بلندای یک صبح سپید بهاری و دختری با عطر اقاقی هم صدا با بانگ گنجشک‌ها رقص و پای‌کوبی می‌کند. عطری مخصوص فصول پاییز و زمستان با پایداری تضمین کننده و رایحه شرقی و چوبی که مناسب سلیقه‌های خاص است.

رایحههای آکوادی آقایان

AQUADAY KING آکوادی کینگ

مخصوص آقایانی که به‌دنبال بهترین‌ها هستند. فرمانروایان خاموش عصر کنونی که به خوبی می‌توانند امپراطوری خود را گسترش بدهند و قوانین را به نفع خود تغییر دهند. عطری شاهانه با رایحه درخشان ترنج سیسیلی که در آمیخته با میوه‌های خوش‌بوی نادر است. این عطر خنک و تلخ مخصوص آقایانی است که دوست دارند در فصل گرما جذاب و خوش بو باشند.

AQUADAY DARK NIGHT آکوادی دارک نایت

این عطر رایحه‌ای دریایی و جذاب دارد که یادآور امواج کوبنده اقیانوس بر صخره‌های عظیم و سخت ساحلی است. عطری مناسب چهار فصل با رایحه‌ای درخشان و کم نظیر.

AQUADAY POUR HOMME آکوادی پور هوم

خورشید با درخشش خود خنیاگری می‌کند و باد موج‌های دریا را به سمتش می‌کشاند. دریا با ریتم سرخوشانه‌ای از جوانی آغوشش را باز می‌کند و پیروزی را به شما هدیه می‌کند. عطری مناسب چهار فصل که مناسب جوانان پرشور است. با رایحه‌ای گرم و قوی که بوی جادویی از خود به جا می‌گذارد.

AQUADAY BACCARAT آکوادی باکارات

عطری که از خدایان اقیانوس‌ها الهام گرفته است گویی رایحه ای از جاودانگی در دستان آدمی است. باکارت حاصل علم اکسیر است تا خاطرات شما را جاودانه کند. عطری که مناسب فصول پاییز و زمستان است، عاشقتان می‌کند و خاطرات این عشق را تا ابد با شما همراه می‌سازد.

AQUADAY MERAT آکوادی مرات

این ادکلن از برند آکوادی همراه شما در دیدارهای رسمی است. مناسب آقایانی که همتایی جز خود درون آینه نمی‌بیبنند. شیرنی و گرمای ماندگار این عطر مناسب فصول پاییز و زمستان است.

AQUADAY CHAMPION آکوادی چمپیون

عطری سرشار از شادابی و حس غرور و اصالت. عطری که مناسب فصول پاییز و زمستان است و از دل یک افسانه بیرون آمده است. افسانه‌ای که فرزند تنومند آرتمیس الهام بخش آن است و نمادی از عظمت و شکوه آن محسوب می‌شود.

عطری با قابلیت استفاده برای نابینایان تولید شد

آنجا که آکوادی طلوع می‌کند

آکوادی روشن دلان را فراموش نکرده است. سال‌ها رایحه‌های گوناگون به دنبال کشف شگرفی‌ها و تازگی‌های جدید بوده‌اند. از اعماق دریا تا فراز آسمان‌ها، از آن سوی دشت‌ها تا بالای قله‌ها و در هر حالتی مشغول خلق ماندگاری، سخاوت، آشنایی و قدرت بوده‌اند. این بار برند آکوادی با هدیه‌ای برای نابینایان تلاش کرده است تا مسیر رسیدن به شهامت واقعی را به آنان هدیه بدهد و زندگی به شیرینی یک رایحه ماندگار و دلنشین برای آنان خلق کند. عطر با طراحی ویژه نابینایان در رفرنس‌های جذاب و خوش بو که درون کاتالوگ و روی جعبه عطر با خط بریل درج شده است، مناسب هدیه و ارمغانی معطر برای آن دست از عزیزانی است که به دنبال رسیدن به موفقیت و کشف قله‌های بلند در زندگی هستند.

آنان که دوست دارند به همه ثابت کنند مسیر موفقیت برایشان به تنگ نیامده و همیشه راهی برای پیروزی وجود دارد. عطرهای مردانه و زنانه آکوادی با ماندگاری بالا و بوی جادویی به دنبال این هستند تا شما متفاوت به نظر برسید. اینکه شما با رایحه ای خوش بو خاص باشید ایده‌ای بوده است که آکوادی تلاش کرده تا با دوازده رایحه متفاوت شما را به طلیعه‌ای از جذابیت و دل‌فریبی تبدیل کند.

آکوادی هنر، صنعت و درخشندگی

امیدان تجارت اروند تلاش کرده تا با تولید ملی برند آکوادی گامی در جهت بومی سازی و تولید داخلی لوازم آرایشی و بهداشتی و به ویژه عطر و ادکلن بردارد و همچنین برای اولین بار قدم‌های مهمی برای نابینایان عزیز کشور برداشته و با به کار گرفتن خط بریل استفاده از عطر و ادکلن‌های برند آکوادی را برای این قشر عزیز از جامعه نیز فراهم کند. عطرهای آکوادی با رایحه‌های جذاب خود قابل تهیه از فروشگاه‌های عطر و ادکلن سراسر کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این عطر می‌توانید به سایت aquaday۱.com مراجعه نمائید. عطرهای آکوادی قابل تهیه در کلیه فروشگاه‌های معتبر عطر و ادکلن در سراسر کشور است.

نظر شما