شناسهٔ خبر: 50184660 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

برای نخستین بار در ایران عطری با قابلیت استفاده برای نابینایان تولید شد

پاکی، زلالی، شفافیت، طراوت و تازگی همگی از اوست. جاری شدنش در رودها، رها شدنش از کوه‌ها و جان‌بخشی‌اش به طبیعت، همگی ستودنی ست. بله، آب مایع حیات است و زندگی از آن سرچشمه می‌گیرد. ، در رقابت با بهترین طعم‌های دنیا پیروز است و صدایش بی‌نظیرترین آواهاست. در هر کجا که باشد به همان شکل درآمده و انعطاف‌پذیری‌اش، مشهور عالم است.

صاحب‌خبر -

سرشت آدمی و نه تنها آدم که کل جهان از اوست. زندگی هر لحظه بدون آن برابر با هیچ مطلق است. آب روشنی ست. شفاست و تمام زندگی ست. آب مایع روشنی چشم و دل است. و اما روشنی دل... روشندلان چگونه عصاره سفر آب را درک کنند وقتی از دیدن جاری شدنش محروم‌اند؟  برند آکوادی با افتخار هدیه‌ای است برای نابینایان برای آن‌ها که با دل روشن خود، با اعماق وجود، درک کنند روشنی و طراوت آب را و با تمام وجود حس لطافت این مایع حیات‌بخش را ببویند.

برندی ایرانی، هدیه‌ای برای نابینایان

روشندلان و نابینایان، که خب قشر بزرگی از جامعه را دربرگرفته‌اند، شاید در خیلی از موارد نادیده گرفته می‌شوند و حق و حقوقی از آن‌ها زایل می‌شود. در همین راستا و البته با هدف تولید ملی و جهش تولیدات داخلی، برند آکوادی، تصمیم گرفته است محصولی را طراحی و تولید کند که هدیه‌ای برای نابینایان عزیز باشد. این محصول با ماندگاری بالا عطری است که در تولید آن از بهترین  مرغوب ترین اسانس هااستفاده شده  و نوع چاپ و بسته بندی آن همطراز با برندهای معتبر دنیاست.آکوادی در دو دسته عطرهای مردانه و زنانه تولید می‌شوند و به مصرف کنندگان خود حس خاص بودن را القاء می کند.

بر روی جعبه و همچنین بروشورهای این عطر ، تمامی توضیحات مربوط به محصول، علاوه بر اینکه به دو زبان انگلیسی و فارسی ارائه شده  با خط بریل نیز  نوشته شده است و به همین دلیل همه مشتریان داخلی و خارجی و   افراد نابینا  می‌توانند به‌راحتی از اطلاعات محصولی که تهیه کرده‌اند آگاه باشند.

در پس هر رفرنس، داستانی نهفته است

عطر آکوادی، در 12 رفرنس، شش رفرنس آکودی مردانه  و 6 رفرنس آکوادی زنانه تولید می‌شود. این محصول با افتخار تولید ملی است. جالب این جاست که انتخاب هر رفرنس بر اساس رایحه‌ای که دارد، قصه‌گوی یک حکایت است.

  • رفرنس‌های مردانه

-کینگبوی خاص، ایجاد حس لطافت در عین حال ابهت مردانگی، خنک و تلخ و  مناسب فصول گرم سال

-دارک نایت:  حسی چون قدم زدن در ساحل و سکوتی رمزآلودکه در عین حال نشانه‌هایی از موفقیت و ابهت را با خود به همراه دارد. رایحه خوشبو دریایی و آروماتیک

 

 

-پور هوم:  شیک‌پوشی مردان پیام این عطر است. رایحه مرکباتی و چوبی، حس خوب به دست آمده از این عطر است.

-چمپیون: رایحه تلخ و گرم با الهام از طبیعت از مشخصات بارز این عطر است. آزادی و قهرمانی از جمله احساساتی هستند که استفاده از چمپیون برای شما به ارمغان می‌آورد.

-مرآت: رایحه ترنج و زیره، یک بوی جادویی را برای این عطر ساخته است. مناسب برای استفاده در فصل پاییز و زمستان است و برای مراسم های رسمی شما عطر بسیار مناسبی است.

-باکارات: این عطر را میتوان حاصل علم اکسیر دانست با بوی زعفران و یاس، همراه با چوب عنبر  و در نهایت چوب سدر و رزین که آن را ماندگار و بی همتا کرده است. این عطر مناسب فصل پاییز و زمستان بوده و خدایان اقیانوس‌ها را یادآور می‌شود.

 

-کویین: نسخه زنانه عطر مردانه کینگ است که از زنان قدرتمند و پر نفوذ تاریخ، الهام گرفته است. این عطر از خانواده میوه‌ای، با بوی جادویی، بهترین انتخاب و مناسب هدیه برای بانوان است.

-گلامور: عطر گلامور رایحه‌ای مرموز در عین حال خاص و جذاب دارد. رایحه‌ی میوه‌ها همراه با گل‌ها، حس زنانی شیک پوش و مقتدر را تداعی می‌کند.

-پور فم: باز هم رایحه میوه و گل‌ها با هم در آمیخته شده تا این عطر گرم و شیرین را بسازد. با الهام از زنانی با اعتماد به نفس بالا این عطر ساخته شده و بوی بی‌نظیر آن مست‌کننده است.

-آتالیا: داستانی که در پس این عطر نهفته است به زنانی فرشته خو و رومانتیک اشاره می‌کند. شیرینی و گرمای رایحه‌ی آن، حس خوب و لطیف زنانگی را برای فرد به ارمغان می‌آورد.

-کریستال: شکوه احساسی ژرف و پر حرارت از بوی این عطر بر می‌آید. رایحه آن شما را از لحظه حال فرا‌تر برده و در دامان عشقی ابدی، گرفتار می‌کند.

-المنت: عطری گرم و شیرین که آبی بی‌کران آسمان‌ها را برای شما یادآور خواهد شد. رایحه چوب جنگل را و عطر وانیل، هوای خوش سحرگاهان را تداعی می‌کند. خانواده بویایی این عطر شرقی و چوبی است.

تهیه عطرهای برند آکوادی

حال که از داستان عطرهای برند آکوادی آگاه شدید، حتماً برای شما این سؤال پیش می‌آید که از کجا می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. این عطر قابل تهیه از کلیه فروشگاه های معتبر عطر و ادکلن در سراسر کشور است. سایت آکوادی(https://aquaday1.com )، اطلاعات کامل این عطر را در اختیار شما می گذارد. شرکت امید تجارت اروند، در پی تحقق شعار جهش تولید و توسعه تولیدات داخلی، دست به تولید این چنین محصول بی‌نظیری زده است. زین پس، خرید عطر و آگاه شدن از مشخصات  لوازم آرایشی و بهداشتی ، برای افراد نابینا نیز سهل و آسان شده است. احترام به حقوق مشتریان، از جمله اصول اولیه‌ای است که در این مجموعه رعایت می‌شود.

 

 

نظر شما