شناسهٔ خبر: 50178114 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

برای نخستین بار در ایران عطری با قابلیت استفاده برای نابینایان تولید شد

پاکی، زلالی، شفافیت، طراوت و تازگی همگی از اوست. جاری شدنش در رودها، رها شدنش از کوه‌ها و جان‌بخشی‌اش به طبیعت، همگی ستودنی ست. بله، آب مایع حیات است و زندگی از آن سرچشمه می‌گیرد. در رقابت با بهترین طعم‌های دنیا پیروز است و صدایش بی‌نظیرترین آواهاست. در هر کجا که باشد به همان شکل درآمده و انعطاف‌پذیری‌اش، مشهور عالم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آکوادی، سرشت آدمی و نه تنها آدم که کل جهان از آب است. زندگی هر لحظه بدون آن برابر با هیچ مطلق است. آب روشنی است. شفاست و تمام زندگی ست. آب مایع روشنی چشم و دل است. و اما روشنی دل... روشندلان چگونه عصاره سفر آب را درک کنند وقتی از دیدن جاری شدنش محروم‌اند؟  برند آکوادی با افتخار هدیه‌ای است برای نابینایان برای آن‌ها که با دل روشن خود، با اعماق وجود، درک کنند روشنی و طراوت آب را و با تمام وجود حس لطافت این مایع حیات‌بخش را ببویند.

برندی ایرانی، هدیه‌ای برای نابینایان

روشندلان و نابینایان، که قشر بزرگی از جامعه را در برگرفته‌اند، شاید در خیلی از موارد نادیده گرفته می‌شوند در همین راستا و البته با هدف تولید ملی و جهش تولیدات داخلی، برند آکوادی، تصمیم گرفته است محصولی را طراحی و تولید کند که هدیه‌ای برای نابینایان عزیز نیز به همراه داشته باشد. این محصول با ماندگاری بالا عطری است با حسی خاص و با تنوع بویایی در 12 رفرنس متنوع که در دو دسته عطرهای مردانه و زنانه تولید می‌شوند و حسی بی‌بدیل را با خود به همراه دارند.

روی جعبه و همچنین بروشورهای این عطر، تمامی توضیحات مربوط به محصول، با خط بریل نوشته شده است و به همین دلیل افراد نابینا می‌توانند به‌راحتی از اطلاعات محصولی که تهیه کرده‌اند، آگاه باشند.

در پس هر رفرنس، داستانی نهفته است

عطر آکوادی، در 12 رفرنس، شش رفرنس مردانه و 6 رفرنس زنانه تولید می‌شود. این محصول با افتخار تولید ملی است که برای همه اقشار جامعه مناسب و قابل تهیه است،  جالب این جاست که انتخاب هر رفرنس بر اساس رایحه‌ای که دارد، قصه‌گوی یک حکایت است.

· رفرنس‌های مردانه

-کینگ: بوی خاص، ایجاد حس لطافت در عین حال بازگوکننده ابهت مردانگی است، خنک و تلخ، مناسب فصول گرم سال است.

-دارک نایت: قدم زدن در ساحل و سکوتی رمزآلود، دربرداشتن نشانه‌هایی از موفقیت دربرگیرنده رایحه خوشبو آروماتیک و دریایی و در 4 فصل سال قابل استفاده است.

-پور هوم: این عطر با خود ریتم خوش جوانی را به همراه دارد. رایحه مرکباتی و چوب حسی پر از شور و نشاط جوانی را با خود به همراه دارد.

-چمپیون: رایحه مرکباتی و چوبی این عطر با الهام از طبیعت از مشخصات بارز آن است. آزادی و قهرمانی از جمله احساساتی هستند که استفاده از چمپیون برای شما به ارمغان می‌آورد. و مناسب برای 4 فصل سال است.

-مرآت: رایحه ترنج، بویی جادویی برای این عطر ساخته است. عطری مناسب مردان شیک پوش مناسب  که برای استفاده در فصل پاییز و زمستان توصیه می شود.

-باکارات: این عطر را می‌توان حاصل علم اکسیر دانست با بوی زعفران و یاس، همراه با چوب عنبر  و در نهایت چوب سدر و رزین که آن را ماندگار و بی همتا کرده است. این عطر مناسب فصل پاییز و زمستان بوده و خدایان اقیانوس‌ها  را یادآور می‌شود.

· رفرنس‌های زنانه

-کویین: نسخه زنان ه عطر مردانه کینگ است که از زنان قدرتمند و پر نفوذ تاریخ، الهام گرفته است. این عطر از خانواده میوه‌ای، با بوی جادویی، بهترین انتخاب و مناسب هدیه برای بانوان است.

-گلامور: عطر گلامور رایحه‌ای مرموز دارد. رایحه‌ی میوه‌ها همراه با گل‌ها، حس زنانی شیک پوش و مقتدر را تداعی می‌کند. و مناسب فصل پاییز و زمستان است

-پور فم: باز هم رایحه میوه و گل‌ها با هم در آمیخته شده تا این عطر گرم و شیرین را بسازد. با الهام از زنانی با اعتماد به نفس بالا این عطر ساخته شده و بوی بی‌نظیر آن مسحورکننده است.

-آتالیا: داستانی که در پس این رفرنس نهفته است به زنانی فرشته خو و رومانتیک اشاره می‌کند. شیرینی و گرمای رایحه‌ی آن، حس خوب و لطیف زنانگی را برای فرد به ارمغان می‌آورد.

-کریستال: شکوه احساسی ژرف و پر حرارت از بوی این عطر بر می‌آید. رایحه آن شما را از لحظه حال فراتر برده و در دامان عشقی ابدی، گرفتار می‌کند.

-المنت: عطری گرم و شیرین که آبی بی‌کران آسمان‌ها را برای شما یادآور خواهد شد. رایحه چوب جنگل و عطر وانیل و هوای خوش سحرگاهان را تداعی می‌کند. خانواده بویایی این عطر شرقی و چوبی است.

تهیه عطر آکوادی

حال که از داستان عطرهای برند آکوادی آگاه شدید، حتماً برای شما این سؤال پیش می‌آید که از کجا می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. این عطر قابل تهیه از کلیه فروشگاه های معتبر عطر و ادکلن در سراسر کشور است. سایت آکوادی(https://aquaday1.com )، اطلاعات کامل این عطر را در اختیار شما می گذارد. شرکت امید تجارت اروند، در پی تحقق شعار جهش تولید و توسعه تولیدات داخلی، دست به تولید این چنین محصول بی‌نظیری زده است. زین پس، خرید عطر و آگاه شدن از مشخصات  لوازم بهداشتی، برای افراد نابینا نیز سهل و آسان شده است. احترام به حقوق مشتریان، از جمله اصول اولیه‌ای است که در این مجموعه رعایت می‌شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما