شناسهٔ خبر: 49514990 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترامپ: برخورد با دیوانگان واشنگتن سخت‌تر از برخورد با چین و روسیه بود

رئیس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی برخورد با برخی مقامات دموکرات آمریکا را سخت‌تر از برخورد با سران کره شمالی، چین و روسیه عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی عنوان کرد که برخورد با سران روسیه، چین و کره شمالی بسیار راحت‌تر از برخورد با دیوانه‌ها در واشنگتن بود.

دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه آمریکایی فاکس نیوز در پاسخ به سوالی درباره سخت‌ترین چالش‌هایی که در دوران ریاست جمهوری خود با آن روبرو بود و اینکه آیا برخورد با مسکو، پکن و پیونگ یانگ دشوار بوده است گفت: سخت‌ترین چالش برخورد با دیوانه‌های آمریکا بود.

او در ادامه افزود: سخت‌ترین کار در دوران ریاست جمهوری من برخورد با افرادی در واشنگتن مانند نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان و چاک شومر، رهبر اقلیت دموکرات در کنگره بوده است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه تلویزیونی با «شارل اتکیسون» ضمن انتقاد شدید از جو بایدن و «بی‌کفایت» خواندن او، گفت: اکنون که آمریکا تجهیزات نظامی خود را در افغانستان جا گذاشته است، روسیه و چین می‌‍توانند با مهندسی معکوس متوجه شوند ما چگونه این تجهیزات را ساخته ایم. این یک رسوایی است!

رئیس جمهور پیشین آمریکا همچنین بیان کرد که شک دارد همه پناهندگان افغان که به آمریکا آمده اند، واقعا مترجم باشند. وی در مورد پناهندگان چنین گفت که از هرجای دنیا به هرجای دیگر می‌روند و هیچ فردی نمی‌داند واقعا چه کسانی هستند.

ترامپ افزود: «این‌ها مترجمان ما نیستند بلکه آدم‌هایی هستند که فقط به درون هواپیما‌ها هجوم بردند.»

نظرسنجی انجام شده توسط شرکت تحقیقاتی مستقل SSRS نشان می‌دهد که اکثر جمهوری خواهان می‌خواهند ترامپ رهبر حزب آن‌ها باقی بماند، در حالی که نظرات آن‌ها در مورد قدرت او به عنوان نامزد ریاست جمهوری آینده متفاوت است و اختلافات درون حزب جمهوری خواه را برجسته می‌کند.

از طرفی دیگر، جو بایدن، رئیس جمهور فعلی آمریکا، بر موفقیت برنامه بزرگ خود برای اصلاحات اجتماعی برای بازگرداندن محبوبیت خود حساب کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما