شناسهٔ خبر: 66594024 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نگاهی به سفر رهبری به کردستان در قالب موشن گرافی + فیلم

هر سال با نزدیک شدن به دهه آخر اردیبهشت ماه شاهد معطوف شدن نگاه‌ها به سوی تصاویر و یادمان‌های سفر پر خیر و برکت رهبر معظم انقلاب به کردستان و دستاورد‌های این سفر هستیم.

صاحب‌خبر -

رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۲۲ اردیبهشت سال ۱۳۸۸ در نخستین گام از سفر خویش در میدان آزادی سنندج با هزاران نفر از اقشار مختلف مردم کردستان دیدار کرد و در سخنانی این استان را استانی فرهنگی و سرزمین مجاهدت‌های خاموش نامیدند.

سفر به شهرستان‌های سقز، مریوان و بیجار و دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، نخبگان و دانشجویان کردستانی از دیگر برنامه‌های رهبر معظم انقلاب به استان کردستان بود.

بدون شک گرامیداشت و یادآوری این سفر تاریخی به عنوان مبدأ تحولات اقتصادی و اجتماعی در استان مرزی کردستان و بیان دستاورد‌های این سفر در قالب طرح‌های رسانه‌ای و فرهنگی از جمله ضروریات است چرا که این سفر علاوه بر ایجاد تغییر نگاه‌ها به منطقه کردی در داخل و خارج از کشور موجب اهمیت یابی ظرفیت‌ها و اعتبار آن برای میهن عزیزمان بود.

<div id="video-display-embed-code_19295202"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8731422/19295202?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما