شناسهٔ خبر: 46461053 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدنی خبر داد؛

بیمه برکت چتر حمایت زوج‌های نابارور/ ۲۰۰ هزار یتیم در سراسر کشور تحت حمایت قرار دارند

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: هزینه درمان ناباروری بیش از ۷ هزار زوج پذیرفته شده و بیش از ۸۰۰ نوزاد از راه حمایت از این زوج‌های نابارور متولد شده‌اند.

صاحب‌خبر -

سید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: کشور ما در منطقه‌ای قرار گرفته که از نظر طبیعی حادثه خیز است و هر سال شاهد بروز چندین مورد بلایای طبیعی هستیم.

او با بیان اینکه متاسفانه این بلایا گاهی خسارت‌های قابل توجهی به منزل و کسب و کار مردم به خصوص در روستا وارد می‌کنند، گفت: جبران این خسارت‌ها فشار‌های مضاعفی به دوش خانوار‌ها وارد می‌کنند.

مدنی افزود: با توجه به این موضوع اقدام به بیمه خانه‌های روستایی سراسر کشور کردیم و تا کنون یک میلیون و ۱۰۰ هزار خانوار روستایی ساکن سراسر کشور تحت پوشش بیمه برکت قرار گرفته اند تا در صورت بروز حوادثی مثل سیل و زلزله هزینه ساخت یا تعمیر منازل روستایی به مردم پرداخت شود.

مدیرعامل بنیاد برکت ادامه داد: در پی وقوع سیل در سال‌های اخیر در استان‌های لرستان، خوزستان، گلستان و همچنین زلزله سی سخت این خسارت به مردم پرداخت شد.

او با بیان اینکه بیشتر از ۲۰۰ هزار یتیم در سراسر کشور تحت پوشش خدمات حمایتی طرح مهدوی بیمه برکت قرار گرفتند، تصریح کرد: تأمین هزینه درمان ناباروری زوج های ساکن مناطق محروم انجام می‌شود که در این راستا بیش از ۷ هزار زوج برای طی مراحل کامل درمان پذیرفته شده اند.

مدنی بیان کرد: تا امروز بیش از ۸۰۰ نوزاد از راه حمایت از این زوج‌های نابارور متولد شده‌اند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما