شناسهٔ خبر: 44300976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ساماندهی بیش از هزار و ۵۰۰ گروه در طرح شهید سلیمانی در گلستان

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا گلستان گفت: هزار و ۵۲۸ گروه در سه عرصه مراقبتی، نظارتی و حمایتی در طرح شهید سلیمانی ساماندهی شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مقصودلو، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه نینوا در مراسم افتتاحیه متمرکز طرح شهید سلیمانی در شهرستان علی آبادکتول گلستان گفت: ابعاد آسیب زنندگی این ویروس طی ۱۰ ماه گذشته حتی از جنگ تحمیلی ۸ ساله نیز گسترده‌تر بوده است.

او ادامه داد: چکیده طرح شهید سلیمانی بر مبنای این است که نگذاریم ویروس ما را مدیریت کند و اقداماتی را به کار بگیریم تا بحران توسط ما مدیریت شود.

مقصودلو گف: تقویت و تشدید نظارت بر اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی از جمله اهدافی است که باید در قالب طرح درست اجرایی شود.

او گفت: تاکنون ۱ هزار و ۵۲۸ گروه در سه عرصه مراقبتی، نظارتی و حمایتی در این طرح ساماندهی شده اند.

مقصودلو گفت: افراد مسن و دارای بیماری زمینه‌ای، افراد مشکوک و کسانی که نتیجه تست آنان مثبت شده است تحت رصد و شناسایی گروه‌های نظارتی طرح شهید سلیمانی قرار خواهند گرفت تا زنجیره انتقال ویروس منقطع شود.
 
 
ساماندهی بیش از هزار و ۵۰۰ گروه در طرح شهید سلیمانی در گلستان
 
حق شناس استاندار گلستان نیز دراین مراسم گفت: ملاک اصلی این طرح هر خانه یک پایگاه سلامت است و اگر در هر خانه افراد یک خانواده شیوه نامه‌ها را رعایت کنند این طرح تحقق پیدا خواهد کرد.

او ادامه داد: شرایط فعلی ما خیلی بهتر از اسفند ماه سال گذشته است و امروز ما تقریبا کمتر از ۶۰۰ بیمار بستری داریم که کمتر از ۲۰ درصد تخت‌های ما درگیر است.

حق شناس افزود: اگر همه در اجرای طرح شهید سلیمانی همکاری‌های لازم داشته باشند وضع شکننده استان به سمت وضعیت بهتری خواهد رفت.

استاندار گلستان گفت: نزدیک به ۳ هزار نفر در اجرای این طرح مشارکت دارند تا این بحران را مدیریت کنیم.
 
انتهای پیام/م

نظر شما