شناسهٔ خبر: 66773011 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی الگویی ارزشمند از مردم داری و مردم سالاری دینی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دیّر در پیامی مطرح کرد: آیت الله رئیسی الگویی ارزشمند از مردم داری و مردم سالاری دینی بود و پاداش خدمات خالصانه خود را با شهادت در راه خدمت به عیال الله دریافت نمود.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله رئیسی الگویی ارزشمند از مردم داری و مردم سالاری دینی بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیّر، حجت‌الاسلام محمد حاجی زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر در پیامی شهادت رئیس جمهور محبوب و همراهان ایشان را تبریک و تسلیت گفت.

 

متن پیام به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم 

 

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ

 

ملت شریف ایران در سالروز ولادت امام رئوف علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیة و الثناء داغدار عالمی پرهیزکار، مجاهدی خستگی‌ناپذیر و خدمتگزاری صدّیق شد. شخصیتی که در طول دوره پرافتخار خدمتش چه در کسوت خادمی امام رضا علیه السلام و چه در لباس قضاوت و چه در ردای ریاست جمهوری، در تمامی تصمیمات و کارهایش رضایت خداوند متعال و امام زمان و نائب الحجة را درنظر می گرفت و در راه خدمت به خلق الله و بویژه قشر مستضعف و محروم جامعه از هیچ عمل مجاهدانه‌ای دریغ نمی‌کرد و مصداقی روشن و الگویی ارزشمند از مردم داری و مردم سالاری دینی بود و پاداش خدمات خالصانه خود را با شهادت در راه خدمت به عیال الله دریافت نمود؛ همانگونه که استاد شهیدش آیت الله بهشتی فرمود:«سرنوشت مقلدان خمینی چیزی جز شهادت نیست». این ضایعه به قدری دردناک بود که دل انسان‌های معتقد و دلسوزان نظام مقدس اسلامی را در سراسر جهان به درد آورد. 

البته هرچند حادثه دلخراش از دست دادن خادمان مخلص انقلاب اسلامی و مردم خیلی سخت و جانگداز بود اما امت اسلامی، در طول ۴۵سال عمر پربرکت این انقلاب شکوهمند ثابت کرده است که با استقامت و اقتدار و با تأسی به راه امام راحل و شهیدان و با حفظ وحدت و انسجام خود این مسیر پرعزت را ادامه خواهد داد و این حادثه و حوادث نظیر آن، نه تنها مانعی در راه حرکت رو به جلوی این انقلاب نیست بلکه عزم امت را بر طی کردن این مسیر جزم تر خواهد کرد.

اینجانب درگذشت شهادت گونه رییس جمهور محترم و مغتنم کشور عزیزمان ایران اسلامی خادم الرضا و شهید جمهور آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز آیت الله آل هاشم، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه پرتلاش و صادق، دکتر رحیمی استاندار جوان و انقلابی استان آذربایجان شرقی و همراهان ایشان را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم، رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز ایران و تمامی مستضعفین جهان تبریک و تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند منان برای ایشان مغفرت واسعه و همنشینی با ائمه معصومین علیهم‌السلام و برای خانواده‌های ایشان صبر و اجر جزیل و برای امت واحده اسلامی وحدت و قدرت روزافزون را خواستارم.

 

حجت‌الاسلام محمد حاجی زاده 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیّر

 

انتهای پیام/

نظر شما