شناسهٔ خبر: 40510776 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

هلاکت ۱۹ تروریست در نینوای عراق/ اعلام نتایج عملیات دیالی

ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق از کشته شدن ۱۹ عنصر تروریست در استان نینوای این کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سایت المعلومه، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: تشکیلات مبارزه با تروریسم با هماهنگی فرماندهی عملیات مشترک و هواپیماهای ائتلاف و هوانیروز عراق و نیروهای هوایی این کشور ماموریت ویژه‌ای را براساس اطلاعات دریافتی دقیق در مناطق مختلف عراق اجرا کردند.

 

این بیانیه افزود: تشکیلات مبارزه در جریان این عملیات توانست 46 غار -که عناصر تروریست در آن پناه گرفته‌اند- را با 26 حمله هوایی منهدم کند که باعث کشته شدن 19 عنصر گروه تروریستی داعش در کوهستان قره جوغ در جنوب بخش مخمور در استان نینوا شد.

این بیانیه تصریح کرد: نیروهای تشکیلات مبارزه با تروریسم همچنین دو عنصر داعش را در منطقه الفلوجه در شمال غربی بغداد دستگیر کردند و یک یگان از این تشکیلات نیز در ماموریت خود در دره حوران از توابع استان الانبار سه مقر داعش را منهدم کرد.

اعلام نتایج عملیات دیالی

سرتیپ نهاد المهداوی مدیر ستاد اطلاع رسانی پلیس دیالی گفت: یگان‌های پلیس عملیات غافلگیرکننده ای را در اطراف ناحیه العظیم در شمال بعقوبه و نزدیک مرز اداری بین استان‌های دیالی و صلاح الدین اجرا کردند.

وی افزود: در این عملیات دو مقر گروه تروریستی داعش منهدم و یک ژنراتور برق به همراه مقادیری مواد غذایی و یک دستگاه موتورسیکلت پیدا شد.

المهداوی همچنین از پاکسازی مناطق گسترده‌ای از دره‌ها و تپه‌های منطقه خبر داد.

نظر شما