شناسهٔ خبر: 66702576 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

گفت‌وگوی تلفنی دبیرکل حزب‌الله عراق با اسماعیل هنیه

زینب غلامی

دبیرکل حزب‌الله عراق با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس درباره تحولات جنگ غزه گفت‌وگوی تلفنی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، ابوحسین الحمیداوی، دبیرکل گردان‌های حزب‌الله عراق در تماس تلفنی با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: ملت و مقاومت اسلامی عراق مدیون شما هستند و احساس شرمندگی می‌کنند چرا که نتوانستند در مرحله قبلی کار بیشتری را برای شما انجام دهند و حمایت بیشتری از شما به عمل آورند.

طبق گزارش صابرین نیوز، الحمیداوی گفت: غزه الگویی را ارائه کرد که بهانه کمبود امکانات و ضعف را از افراد بهانه جو گرفت و مکانیزم مستضعفان را در برابر مستکبران ایجاد کرد. از برکت‌های طوفان الاقصی این است که عراق را به دایره نزاع اسلامی عربی با صهیونیسم در یک مدت زمان بی‌سابقه بازگرداند.

وی به هنیه گفت: ما به شما وعده می‌دهیم که مقاومت اسلامی از هیچ تلاشی در راه حمایت از ملت فلسطین دریغ نخواهد کرد و در دادن خون یا مال خود به خاطر فلسطین بخل نخواهد ورزید.

جنبش حماس هفت اکتبر عملیات طوفان الاقصی را علیه رژیم صهیونیستی با حمله به شهرک‌های صهیونیست نشین غلاف غزه آغاز کرد. به دنبال آن رژیم صهیونیستی جنگ ویرانگری را در غزه به راه انداخت که به شهادت و مجروح شدن ده‌ها هزار نفر منجر شد.

مقاومت عراق در پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه بارها اهداف آمریکایی و اهدافی را در اراضی اشغالی مورد حمله قرار داده است.

انتهای پیام

نظر شما