شناسهٔ خبر: 36825505 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

اوریگی پس از بریس مقابل اورتون: تلاش کردیم که پاسخ اعتماد کلوپ را به بهترین شیوه ممکن بدهیم

امیرعباس افخمی

دیووک اوریگی معتقد است که عملکرد درخشان بازیکنان لیورپول در دربی مرسی ساید، نشان دهنده تعهد بازیکنان تیم به اهداف باشگاه می باشد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- دیووک اوریگی با حضور در بازی لیورپول مقابل اورتون که با نتیجه 5-2 به نفع لیورپول به پایان رسید، موفق به زدن 2 گل شد و نقش مهمی در برد لیورپول در دربی مرسی ساید داشت.

به گزارش وبسایت رسمی لیورپول، اوریگی در مصاحبه ای با amazon prime درباره عملکرد خوب لیورپول گفت:

این بازی، بازی خاصی بود و جو فوق العاده ای داشت. به نظرم به عنوان یک تیم همگی از این بازی لذت بردیم. گل های زیادی در این بازی به ثمر رساندیم و نشان دادیم که واقعا از بازی کردن برای لیورپول لذت می بریم. سرمربی به ما اعتماد کرد و ما نیز تلاش کردیم که پاسخ اعتماد او را به بهترین شیوه ممکن بدهیم و سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم. همگی می دانیم که این بازی در این فصل برایمان بسیار مهم بود. این بازی بازی خاصی بود و همه می توانند متوجه این مسئله بشوند.

اوریگی در دقیقه 6 بازی روی پاس دیدنی سادیو مانه و همچنین در دقیقه 31 بازی با یک شوت عالی و روی پاس استثنایی دژان لوورن، موفق به گشودن دروازه جوردن پیکفورد شد. او درباره دو گلی که در این بازی به ثمر رساند گفت:

به نظرم گل اولی که به ثمر رساندم برای باز کردن قفل دروازه حریف و شکستن یخ بازی مهم بود. از گل دومم نیز بسیار لذت بردم. سادیو مانه در گل اول پاس خیلی خوبی داد و در گل دوم من نیز دژان لوورن با یک پاس شگفت انگیز برایم فرصت گلزنی فراهم کرد.

نظر شما