شناسهٔ خبر: 36810609 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لیورپول 5-2 اورتون؛ آسمان مرسی ساید و انگلستان، سرخ تر از همیشه

مجتبی خیلاپور

لیورپول با وجود چند تغییر در تیم اصلی خود، بازی خوبی به نمایش گذاشت و به صدرنشینی خود ادامه داد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- در چارچوب لیگ برتر انگلیس، تیم های اورتون و لیورپول به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

13 آذر 1398

هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس 2019/20

گلزنان و دقایق:

شرح بازی

لیورپول خیلی زود به گل می رسد. دیووک اوریگی در دقیقه 6 برای میزبان گلزنی می کند. شکیری در دقیقه 17 با یک ضربه آرام پای چپ گل دوم لیورپول را می زند تا قرمزها شروعی خوب داشته باشند. مایکل کین در دقیقه 20 یکی از گل های خورده اورتون را جبران می کند. دیووک اوریگی در دقیقه 31 با یک ضربه زیبا گل سوم قرمزها را می زند. سادیو مانه در دقیقه 45 گل چهارم لیورپول را می زند تا بازی 4-1 شود. در اوقات تلف شده نیمه اول، ریچارلیسون با ضربه سر گل دوم اورتون را می زند.

نیمه دوم شروع می شود. در دقیقه 52 ضربه لوکاس دینیه از بالای دروازه آدریان به بیرون می رود. در دقیقه 60 ضربه سر مایکل کین را آدریان به خوبی در اختیار می گیرد. در دقیقه 78 ضربه سر وینالدوم از بالای دروازه اورتون به بیرون می رود. در دقیقه 81 سادیو مانه در شرایط تک به تک با پیکفورد توپ را به  بیرون می زند. در دقیقه 85 مانه یک تک به تک دیگر از دست می دهد. ثانیه هایی بعد این مویزه کین است که یک تک به تک خراب می کند. در دقیقه 90 وینالدوم گل پنجم قرمزها را می زند.

شرح گل ها

لیورپول 1-0 اورتون | اوریگی (6): پاس در عمق زیبای مانه به اوریگی می رسد و مهاجم بلژیکی پس از دریبل کردن پیکفورد، گل اول لیورپول را می زند.

لیورپول 2-0 اورتون | شکیری (17): روی پاس مانه، شکیری در محوطه جریمه صاحب توپ می شود و با ضربه ای آرام گل دوم لیورپول را می زند.

لیورپول 2-1 اورتون | مایکل کین (20): کرنر ارسالی اورتون را لیورپولی ها برمی گردانند. توپ مجددا به محوطه جریمه لیورپول می رسد و مایکل کین در دهانه دروازه با شوتی محکم گل اول تیمش را می زند.

لیورپول 3-1 اورتون | اوریگی (31): پاس زیبای لوورن از دفاع به اوریگی می رسد. مهاجم بلژیکی یک استپ خوب می کند و سپس با ضربه ای دقیق دروازه پیکفورد را باز می کند.

لیورپول 4-1 اورتون | مانه (45): روی ضد حمله لیورپول، الکساندر آرنولد پا به توپ می شود. او یک پاس عرضی به مانه می دهد و مهاجم سنگالی با ضربه پای چپ گل چهارم لیورپول را می زند.

لیورپول 4-2 اورتون | ریچارلیسون (45+2): سانتر برنارد روی سر ریچارلیسون فرود می آید که وی با ضربه سر گل دوم تیمش را می زند.

لیورپول 5-2 اورتون | وینالدوم (90): فیرمینو مدافع اورتون را از پیش رو برمی دارد و پاس رو به بیرون به وینالدوم می دهد که هافبک هلندی با ضربه ای محکم دروازه پیکفورد را باز می کند.

خلاصه بازی

نظر شما