شناسهٔ خبر: 36028619 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ترب؛ تجربه‌ی خرید آسان، مطمئن و مقرون‌به‌صرفه

ترب موتور جست‌وجوی هوشمند خرید است که امکان مقایسه قیمتِ بیش از چهار میلیون کالا از قیمت گوشی و لوازم منزل گرفته تا لوازم سوپر مارکتی را در بیش از ۱۶۰۰ فروشگاه معتبر اینترنتی فراهم کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، خرید اینترنتی از فروشگاه های آنلاین، روزبه‌روز با اقبال بیش‌تری از سوی مردم، مواجه می‌شود و فروشگاه های اینترنتی هم، هر روز در حال گسترش هستند. موضوعی که افراد در خرید خود، آن را بسیار تجربه می‌کنند و توجه آنها را به خود جلب می‌کند، تفاوت قیمت یک محصول مشابه در فروشگاه‌های مختلف است.

یکی از دغدغه‌های افراد حین خرید آنلاین، این است که مبادا وقتی محصولی را خریداری می‌کنند، همان محصول را در جای دیگری با قیمت پایین‌تری ببینند.

لذا ابزاری که بتواند قیمت‌های لحظه‌ایِ بازار را در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار دهد و امکان مقایسه قیمت را برای آنان فراهم آوَرَد، بسیار کاربردی و جذاب خواهد بود.

این فضا را چند سالی هست که پلتفرم فروشگاهی ترب، فراهم کرده است. در واقع، کار اصلی ترب این است که بهترین قیمت در میان فروشگاه‌های مختلف را به شما نشان دهد.

ترب چیست و چه کار می‌کند؟

ترب موتور جست‌وجوی هوشمند خرید است که امکان مقایسه قیمتِ بیش از چهار میلیون کالا از قیمت گوشی و لوازم منزل گرفته تا لوازم سوپر مارکتی را در بیش از ۱۶۰۰ فروشگاه معتبر اینترنتی فراهم کرده است. لذا به طور خلاصه، می‌توان ترب را گوگل فروشگاه‌های ایران نامید.

 فروشگاه های ترب برای ثبت، از فیلترهای مختلفی عبور کرده‌اند. این فروشگاه‌ها، نماد اعتماد الکترونیک دارند؛ در میان سایت‌های ایرانی، رتبه الکسای خوبی دارند؛ اطلاعات سایت فروشگاه‌ها با انبار آنها، مطابقت دارد و کیفیت مطلوبی در ارسال کالا احراز نموده‌اند.

 یکی از مزیت‌هایی که ترب برای فروشگاه‌ها ایجاد کرده، این است که همه‌ی کارهای مربوط به اضافه شدنِ فروشگاه، به وسیله‌ی خود ترب، انجام می‌گیرد.

شما می‌توانید لیست فروشگاه‌ها را مشاهده کنید و با کلیک بر روی نام آنها، مستقیماً به صفحه فروشگاه، بروید. اگر هم هنوز تصمیم قطعی به خرید نگرفته‌اید و قصد دارید پیش از اقدام به خرید، محصولات را با هم مقایسه کنید، امکان مشاهده‌ی ویژگی‌های محصولات و نقد و بررسی اجمالیِ آن‌ها، برای شما مهیاست.

خرید از ترب

نحوه خرید از ترب به این شکل است که شما نامِ محصولِ مورد نظرِ خود را وارد می‌کنید و دکمه‌ی جست‌وجو را می‌زنید. تربْ فروشگاه‌هایی که محصول مورد نظر شما را دارند، بر اساس قیمت، با هم مقایسه می‌کند و به ترتیب قیمت، به شما نشان می‌دهد.

برای مثال قیمت گوشی سامسونگ گلکسی a50 که بدون شک محبوب‌ترین گوشی در سال اخیر در ایران بوده است را در بین فروشگاه‌های ترب می‌بینید.

همچنین با وارد کردنِ برند مورد نظر خود، به تمامی محصولاتِ مرتبط با آن، دسترسی خواهید داشت. به طور مثال، وقتی در قسمت جست‌وجوی سایت، اپل را وارد می‌کنید، با چنین صفحه‌ای مواجه می‌شوید. ملاحظه می‌کنید که علاوه بر انواع آیفون، آیپد و مک‌بوک، سایر لوازم جانبیِ مربوط به محصولات اپل را هم می‌توانید مشاهده و خریداری کنید.

در ترب، به دسته‌بندی بسیار گسترده و متنوعی از محصولات، دسترسی دارید؛ از موبایل و محصولات کامپیوتری و لوازم خانگی تا دسته‌بندی‌هایی مثل نرخ ارز و طلا و وسایل نقلیه و گردشگری.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، برای خرید از ترب، می‌توانید جست‌وجوی خود را محدود به مواردِ دلخواه کنید. فیلترهای مختلفی برای این کار وجود دارد. این امکان برای شما فراهم است که کالاهای موجود و محدوده‌ی قیمتیِ مورد نظرِ خود را مشخص کنید و از جدیدترین و محبوب‌ترین محصولاتِ هر دسته و برند، مطلع شوید.

اپلیکیشن ترب

شما از طریق اپ ترب هم می‌توانید محصولات مدّ نظر خود را خریداری کنید. دانلود اپلیکیشن اندروید ترب از طریق کافه بازار، گوگل پلی و ایران اپس امکان‌پذیر است. بیش از ۵۰۰ هزار نصب فعال، برای این اپلیکیشن، به ثبت رسیده و امتیاز کاربران به این برنامه، ۴.۶ است.

 از امکانات موجود در نسخه جدید ترب، می‌توان به دسترسی کاربران به فروشگاه‌های سطح شهر، اشاره کرد. البته تفاوتی که در این مورد وجود دارد، این است که این فروشگاه‌ها، برخلاف فروشگاه‌های اینترنتی، سایتی به منظور ثبت سفارش ندارند. برای ثبت سفارش در این فروشگاه‌ها، می‌بایست به شکل حضوری یا تلفنی، این کار را انجام دهید.

از ویژگی‌های جذاب برنامه ترب، این است که مجهز به دستیار صوتی است و شما می‌توانید برای جست‌وجو در اپلیکیشن ترب، به جای نوشتن نامِ محصول، آن را صدا بزنید!

 البته این قابلیت برای اندروید نسخه ۵.۰ به بالا، فراهم است. همچنین در قسمت پیشنهاد ویژه، می‌توانید تخفیف های روزانه همه فروشگاه‌های معتبر را مشاهده کنید.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که اپلیکیشن ترب، در اختیار شما قرار می‌دهد، این است که برای محصول مورد نظرِ خود، خدمات مربوط به استادکار و آچاره را مشاهده خواهید کرد. همچنین اگر قصد خرید کالای دست دوم دارید، امکان مشاهده‌ی آگهی های شیپور و ایسام را خواهید داشت.

در ترب می‌توانید روند قیمت محصولات مختلف را طی روزها، هفته‌ها و ماه‌های گذشته، مشاهده نمایید. در این نمودار می‌توانید میانگین و حداقل قیمت محصولات را در طول زمان، دنبال کنید.

اگر قصد خرید کالایی را دارید، ولی فکر می‌کنید اکنون قیمت آن بالاست، می‌توانید آن را نشانه‌گذاری کنید تا در صورتی که قیمت محصول کاهش یافت یا موجود شد، برای شما اِعلان (نوتیفیکیشن) ارسال شود.

 در این لینک، روند تغییرات قیمت را برای قیمت بیت‌کوین مشاهده می‌کنید. علاوه بر این، می‌توانید کالای مورد نظرتان را به لیست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید یا آن را از طریق شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها، با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید

اگر به منظور شکایت از فروشگاه، ارسال بازخورد یا ثبت فروشگاه، می‌خواهید با تیم پشتیبانی ترب، ارتباط برقرار نمایید، می‌توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما، فرم‌های مربوط به هر یک از کارها را مشاهده کنید و پس از تکمیل مشخصات و اطلاعات فرم، آن‌ها را برای ترب ارسال نمایید.

برای اطلاع از آخرین اخبار، ترب را در شبکه‌های اجتماعی توئیتر، اینستاگرام و آپارات دنبال کنید. ترب به واسطه‌ی همکاری با شمار بسیار زیادی از فروشگاه‌ها، به شما کمک می‌کند در جریان آخرین قیمت های بازار باشید و در میان خیل عظیمِ فروشگاه‌های آنلاین، با خیالی آسوده به جست‌وجو، مقایسه قیمت و خرید بپردازید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما