شناسهٔ خبر: 32062516 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس سازمان امداد و نجات اعلام کرد

امدادرسانی به ۱۹ هزار سیل زده در لرستان

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی ۱۹ هزار سیل زده در لرستان گفت: تاکنون بیش از 2400 دستگاه چادر و 7800 تخته پتو میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس در ارتباط با جزئیات امدادرسانی در استان‌ لرستان به دلیل وقوع سیل اظهار داشت: بیش از 19 هزار نفر در 10 شهرستان ازنا، پلدختر، الشتر، کوهدشت، نورآباد، الیگودرز، خرم‌آباد، دورود و بروجرد  امدادرسانی و 11 هزار نفر اسکان اضطراری یافته‌اند. 

وی افزود: تیم‌های معین از استان‌های اصفهان،‌کردستان،‌ همدان،‌ چهارمحال و بختیاری و مرکزی اعزام شده و اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان‌های نورآباد،‌ الیگودرز،‌ پلدختر و دورود راه‌اندازی شد. 

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به فعالیت 758 امدادگر و نیروی عملیاتی در مناطق حادثه دیده، گفت: تاکنون بیش از 2400 دستگاه چادر و 7800 تخته پتو میان حادثه‌دیدگان توزیع شده و 14 هزار بسته غذایی 72 ساعته نیز میان سیل‌زدگان تقسیم شد. 

سلیمی خاطرنشان کرد: در بخش معمولان با 8 سورتی پرواز اقلام امدادی مورد نیاز به 10 روستای حادثه دیده ارسال شد و از طریق یک راه زمینی فرعی که امروز به صورت موقت بازگشایی شده بسته‌های غذایی بین روستاهای در دسترس منطقه توزیع شده است. 

انتهای پیام/

نظر شما