شناسهٔ خبر: 32063595 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

امدادرسانی ۱۹ هزار سیل زده در لرستان

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به امدادرسانی ۱۹ هزار سیل زده در لرستان گفت: تاکنون بیش از ۲۴۰۰ دستگاه چادر و ۷۸۰۰ تخته پتو میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: مرتضی سلیمی، رئیس سازمان امداد و نجات در ارتباط با جزئیات امدادرسانی در استان لرستان به دلیل وقوع سیل اظهار داشت: بیش از ۱۹ هزار نفر در ۱۰ شهرستان ازنا، پلدختر، الشتر، کوهدشت، نورآباد، الیگودرز، خرم‌آباد، دورود و بروجرد امدادرسانی و ۱۱ هزار نفر اسکان اضطراری یافته‌اند.

وی افزود: تیم‌های معین از استان‌های اصفهان، کردستان، همدان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی اعزام شده و اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان‌های نورآباد، الیگودرز، پلدختر و دورود راه‌اندازی شد.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به فعالیت ۷۵۸ امدادگر و نیروی عملیاتی در مناطق حادثه دیده، گفت: تاکنون بیش از ۲۴۰۰ دستگاه چادر و ۷۸۰۰ تخته پتو میان حادثه‌دیدگان توزیع شده و ۱۴ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته نیز میان سیل‌زدگان تقسیم شد.

سلیمی خاطرنشان کرد: در بخش معمولان با ۸ سورتی پرواز اقلام امدادی مورد نیاز به ۱۰ روستای حادثه دیده ارسال شد و از طریق یک راه زمینی فرعی که امروز به صورت موقت بازگشایی شده بسته‌های غذایی بین روستا‌های در دسترس منطقه توزیع شده است.

نظر شما