شناسهٔ خبر: 32064364 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۲۴۰۰ دستگاه چادر و ۷۸۰۰ تخته پتو میان سیل زدگان لرستان

سلیمی گفت: تاکنون بیش از ۲۴۰۰ دستگاه چادر و ۷۸۰۰ تخته پتو میان حادثه‌دیدگان لرستان توزیع شده است.

صاحب‌خبر -

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص امدادرسانی به سیل زدگان در استان‌های لرستان و گلستان اظهار کرد: بیش از ۱۹ هزار نفر در ۱۰ شهرستان ازنا، پلدختر، الشتر، کوهدشت، نورآباد، الیگودرز، خرم‌آباد، دورود و بروجرد امدادرسانی و ۱۱ هزار نفر اسکان اضطراری یافته‌اند.

بیشتر بخوانید؛ آخرین وضعیت امدادرسانی به پلدختر و معمولان از زبان نجار

وی در ادامه بیان کرد: تیم‌های معین از استان‌های اصفهان، کردستان، همدان، چهارمحال و بختیاری و مرکزی اعزام شده و اردوگاه اسکان اضطراری در شهرستان‌های نورآباد، الیگودرز، پلدختر و دورود راه‌اندازی شد.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به فعالیت ۷۵۸ امدادگر و نیروی عملیاتی در مناطق حادثه دیده، گفت: تاکنون بیش از ۲۴۰۰ دستگاه چادر و ۷۸۰۰ تخته پتو میان حادثه‌دیدگان استان لرستان توزیع شده است.

سلیمی با بیان اینکه ۱۴ هزار بسته غذایی ۷۲ ساعته نیز میان سیل‌زدگان تقسیم شد، اظهار کرد: در بخش معمولان با ۸ سورتی پرواز اقلام امدادی مورد نیاز به ۱۰ روستای حادثه دیده ارسال شد

وی بیان کرد:از طریق یک راه زمینی فرعی که امروز به صورت موقت بازگشایی شده بسته‌های غذایی بین روستا‌های در دسترس منطقه توزیع شده است.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت رسیدگی به سیل زدگان کشور

نظر شما