شناسهٔ خبر: 29382418 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ارتش و‌ سپاه دولبه برنده شمشير ولايت هستند

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- فرمانده کل ارتش گفت: ارتش و‌ سپاه دولبه برنده شمشير ولايت هستند که توانسته‌اند در هم‌افزايي با هم، امنيت را براي کشور به ارمغان آوردند.

به گزارش ايرنا از سپاه نيوز، امير سرلشکر سيدعبدالرحيم موسوي امروز ( پنجشنبه) در مراسم هفتمين سالگرد شهادت سردار طهراني مقدم افزود: استحکام بخشي به قدرت دفاعي و‌ ارتقاي توان بازدارندگي تلافي‌جويانه، جزو اهدافي است که تحت فرماندهي رهبر انقلاب و‌ تعامل تحقق پيدا مي‌کند.
وي خاطرنشان کرد: ارتش و سپاه يد واحده اي هستند که بر سر هر دشمني فرود آيد، او ‌از جا بر نخواهد خواست؛ قالب ولايت آلياژي مستحکم از نيروهاي مسلح ساخته و ارتش و‌ سپاه دولبه بُرنده شمشير ولايت هستند که توانسته‌اند در هم‌افزايي با هم، امنيت را براي کشور به ارمغان آوردند.
فرمانده کل ارتش اظهار داشت: شهيدان از مصاديق شجره طيبه‌اند که ريشه آنها در ايمان به خدا و اعتقادات اسلامي و ديني ما است و نتايج و برکات کار آنها به اقصي نقاط آسمان‌ها و‌ زمين سرکشيده و ما هر زمان آثار و برکات کار آنها را مي‌بينيم.
وي افزود: شهيدان طهراني‌مقدم و‌ کاظمي از مصاديق شجره طيبه بودند که در جنگ اراده‌ها پيروز شدند و پرچم فتح را در آخرين خاکريز سرزمين‌هاي اشغالي کوبيدند تا پيروزي نهايي را محقق کنند.
سرلشکر موسوي ادامه داد: اراده انسان‌هاي بزرگ فقط تا وقتي که زنده هستند نافذ نيست، بلکه اراده شهدا پس از آنان نيز زنده است و‌ جامعه،‌ کشور و‌ ملتي که راه شهدا را ادامه مي‌دهد، حيات واقعي دارد و زنده است.
فرمانده کل ارتش تصريح کرد: اصل نيروي هوا فضا هم، يکي از ثمرات شجره طيبه شهيدان است، نيرويي که نام آن صاعقه وحشت براي دشمنان و سحاب رحمت براي دوستان است. اين نيرو هر زمان به اذن خدا ثمره جديدي را براي جبهه مقاومت به ارمغان مي‌آورد، ايران به نام شهيدان سربلند شد و به ديگران هم حيات داد.
وي با اشاره به دوران پس از ‌پايان دفاع مقدس، گفت: پس از اين دوران، ايران ‌و جبهه مقاومت با تهديدات گوناگوني مواجه بوده است، فتنه داعش در عراق و‌ سوريه، کشتار مردم يمن، جنگ‌ رواني در فضاي مجازي و تحريم‌هاي ناجوانمردانه، تهديدات زيادي را براي ايران به‌وجود آورد، اما ايران مسير پيشرفت را با سرعت طي کرد و امروز در جايگاه تعيين‌کننده در منطقه ايستاده است.
سرلشکر موسوي بيان کرد: شکست رژيم‌ صهيونيستي و شکست داعش و نيز مقاومت يمن نشان از نفوذ گفتماني و پيشرفت ژئوپليتيک ما و ناکامي و‌ شکست دشمنان ايران دارد، امروز مي‌توانيم ادعا کنيم که عصر هژموني آمريکا در غرب آسيا به سر آمده و عصر پيشکامي اسلام و‌ ايران فرا رسيده است، امروز غرب آسيا تبديل به نمايشگاه بزرگي از شکست‌هاي آمريکا شده که تنها بخشي از آن، ثمره خون شهيدان است.
فرمانده کل ارتش، پيام شهيدان را حرکت تا تحقق تمام آرمان‌هاي انقلاب دانست و ‌خاطر نشان کرد: آمريکا در چارچوب مداخله از دور سعي مي‌کند با حضور غير قانوني در سوريه بر تحولات منطقه تأثير‌ بگذارد، امروز برخي کشورهاي منطقه با دولت‌هاي قرون وسطايي و به راه انداختن جنگ در يمن و‌ حمايت از تروريست‌ها به دنبال انحراف افکار عمومي از عدم مشروعيت خود و دنبال کردن روياهاي صدام‌گونه هستند.
وي با بيان اينکه رژيم نجس و‌ پليد صهيونيستي که همواره با جنگ‌ به دنبال تثبيت موقعيت خود بوده است با شرارت خود در سوريه و غزه تلاش مي‌کند روند نابودي‌اش را کُند کند، اظهار داشت: اين رژيم با ايجاد رابطه با اعراب، به دنبال گسترش تهديد عليه ايران است و در اين بين گروه‌هاي تروريستي هم مانند سرعت‌گير در سر راه مقاومت هستند، بر ما است که با هوشياري راهبردي بر توان دفاعي خو‌د بيافزاييم.
فرمانده کل ارتش با بيان اينکه امروز دشمنان ضعيف‌تر از هر زماني هستند، گفت: آمريکاي ترامپ تمام دستاوردهاي آمريکا در حوزه حقوق بشر را نابود کرده است، رژيم صهيونيستي از ناکارآمدي گنبد پنبه‌اي خود سر خورده شده، اما حرکت براي تحقق آرمان‌هاي انقلاب و ايجاد تمدن بزرگ اسلامي هر روز‌ شتاب بيشتري مي‌گيرد.
امير موسوي ادامه داد: نيروهاي مسلح ايران با قرار گرفتن در تراز انقلاب اسلامي همانطور که در دهه هفتاد مانع از بلعيده شدن منطقه توسط آمريکا شدند، امروز‌ هم نقش مهمي در پيشبرندگي نظام دارند و‌ ما بايد بتوانيم حصاري امن براي کشور و نظام با شيم.
سيام *7445*3061* 3063
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما