شناسهٔ خبر: 29379033 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امیر موسوی:

ارتش و سپاه دو لبه برنده ذوالفقار ولایت‌اند/ انقلاب اسلامی مانع از بلعیده شدن منطقه توسط آمریکا شد

فرمانده کل ارتش در مراسم سالگرد شهادت حسن طهرانی‌مقدم گفت: ارتش و سپاه دو لبه برنده ذوالفقار ولایت‌اند که توانسته‌اند امنیت جامع و بازدارندگی تلافی‌جویانه را در برابر دشمنان ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

ارتش و سپاه دو لبه برنده ذوالفقار ولایت‌اند/ انقلاب اسلامی مانع از بلعیده شدن منطقه توسط آمریکا شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در مراسم هفتمین سالگرد سردار شهید طهرانی‌مقدم اظهار داشت: ارتش و سپاه ید واحده‌اند که بر سر هر دشمنی فرود آیند، دیگر برنخواهد خاست. ارتش و سپاه دو لبه برنده ذوالفقار ولایت‌اند که توانسته‌اند امنیت جامع و بازدارندگی تلافی‌جویانه را در برابر دشمنان ایجاد کنند.

 

وی افزود: نیروهای مسلح امروز باید حصاری امن برای انقلاب و اسلام باشند و در راستای تقویت نقش آفرینی منطقه‌ای و موازنه تهدید در برابر دشمنان و ارتقای بازدارندگی تلافی‌جویانه و تقویت و استحکام قدرت دفاعی تلاش کنند.

 

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: اگر چه ارتش و سپاه در حقیقت ید واحده و در وحدت و همبستگی در برابر دشمنان هستند؛ اما نمایش این حقیقت نیز ابزاری کاربردی برای کور کردن چشم دشمنان نظام و انقلاب است.

 

فرمانده کل ارتش در بخش دیگری از سخنانش گفت: انقلاب اسلامی همانطوری که مانع از بلعیده شدن منطقه توسط آمریکا در گذشته شد، امروز هم حامی مظلومان و مانع زیاده خواهی‌های دشمنان در سطح منطقه است.

وی در وصف مقام شامخ شهدا، خاطرنشان کرد: شهیدان از مصادیق شجره طیبه‌اند و ریشه آن‌ها در اعتقادات اسلامی فرهنگ ائمه و ایمان به خدا است. امروز برکات شهدا به سراسر دنیا سر کشیده و هر روز شاهد انتشار نتایج و حرکات پر برکت آنها در جهان هستیم. شهیدان بزرگوار طهرانی مقدم و کاظمی از مصادیق بارز شجره طیبه بوده و هستند؛ چراکه در جنگ اراده‌ها پیروز شدند و پرچم فتح را در آخرین خاکریز سرزمین‌های اشغالی کوبیدند تا پیروزی را برای جبهه مقاومت محقق کنند.

امیر موسوی گفت: بر سر مزار شهید طهرانی‌مقدم نوشته شده که این مراز کسی است که می‌خواست اسراییل را نابود کند؛ اما من می‌گویم این مزار کسی است که اسرائیل را نابود خواهد کرد چون اراده انسان‌های بزرگ پس از به شهادت رسیدن هم نافذ و پوینده است. انسان‌هایی که آرمان شهدا را دنبال می‌کنند زنده هستند، و مسلما آن ملتی که اینگونه است زنده و حیات دارد.

وی خاطرنشان کرد: گاهی سکوت و نبودن روشن ترین دلیل حضور است آری شهیدان در قلب زمان‌ها و عصرها زنده اند. نیروی هوافضا از ثمرات شجره طیبه شهدا است که برای دشمنان صاعقه رعب و وحشت و برای دوستان بارقه امید و رحمت است و همواره برای جبهه مقاومت ثمرات جدیدی عرضه می‌کند.

امیر موسوی افزود: امروز ایران اسلامی به خون شهیدان سربلند شده و عزت دارد. بعد از پایان جنگ ایران و جبهه مقاومت در منطقه با تهدیدات گوناگونی مواجه بوده است.

فرمانده کل ارتش اظهار داشت: فتنه داعش در سوریه و عراق، جنایات در یمن و ایران هراسی در خارج و تبلیغات سو و گسترده ترین تحریم ها علیه ایران اسلامی شکل گرفت، اما علیرغم این هجمه ها وتنوع تهدیدات ایران مسیر پیشرفت و بالندگی را طی کرد و امروز در منطقه جایگاه تعیین کننده‌ای دارد.

وی با بیان اینکه شکست‌های رژیم صهیونیستی در جنگ‌های مختلف و تداوم مقاومت در یمن نشان از گستره جبهه مقاومت و ناکامی دشمنان اسلام دارد، گفت: امروز همه ما می‌توانیم ادعا کنیم که عصر هژمونی آمریکا در غرب آسیا به پایان رسیده و دوره پیشگامی جمهوری اسلامی فرارسیده است. امروز منطقه ما نمایشگاه بزرگی از شکست‌های پی‌درپی آمریکا شده است که این محصول شجره طیبه شهدا است.

امیر موسوی گفت: آمریکایی‌ها امروز تلاش می‌کنند با مشارکت در ائتلاف‌های منطقه بر تحولات منطقه تاثیر بگذارند، آنان با دولت‌های قرون وسطایی و رفتارهای خشونت آمیز و حمایت از تروریست‌ها بدنبال انحراف افکار عمومی هستند و از طرف دیگر رویاهای جاه طلبانه صدامک‌ها را دنبال می‌کنند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی که حیات آن با جنگ و خونریزی برای تثبیت قدرت خود بوده اکنون با شرارت در منطقه و برقراری ارتباط با مرتجعین بدنبال کند کردن روند اضمحلال محتوم خود هستند.

سرلشکر موسوی با اشاره به اینکه سازمان‌های تروریستی دسته سوم مقابله با جبهه مقاومت هستند و کاملا هم روشن است که فتنه انگیزی اینها با حمایت آمریکا است، گفت: امروز به برکت خون شهیدان دشمنان ما ضعیف تر از هر زمان هستند. تمام دستاوردهای دروغین آمریکا را در حوزه دموکراسی با رفتارهای ناشایست سردمدارانش از بین رفته است. امروز رژیم منحوس صهیونیستی نیز از توان جبهه مقاومت هراس پیدا کرده و همچنین از عمکلرد گنبد پنبه‌ای خود در منطقه سرخورده شده است. امروز به برکت انقلاب اسلامی تمدن بزرگ اسلامی هر روز در منطقه شتاب بیشتری می‌گیرد.

انتهای پیام/ 221

نظر شما