شناسهٔ خبر: 29378838 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی:

ارتش و سپاه ید واحدند/حیات واقعی؛ دنبال کردن مرام شهدا/مرتجعین منطقه در بن بست سیاسی یمن گیر افتاده اند

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مرتجعین منطقه ای در بن بست سیاسی یمن گیر افتاده اند، گفت: نیروهای مسلح نمایش وحدت برای کور کردن دشمنان و بدخواهان هستند و ارتش و سپاه ید واحدند که بر فرق هر دشمنی فرود آیند از جا بر نمی خیزد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری شبستان، گروه سیاسی: سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در آیین بزرگداشت شهید حسن تهرانی مقدم که صبح امروز (پنجشنبه، ۲۴ آبان) در مرکز هوافضای سپاه برگزار شد، گفت: ارتش و سپاه  ید واحدند که بر فرق هر دشمنی فرود ایند از جا بر نمی خیزد.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: نیروهای مسلح نمایش قدرت برای کور کردن دشمنان و بدخواهان هستند که دانستن آن بر همگان واجب است.

سرلشکر موسوی اظهار کرد:  قالب ولایت آلیاژ مستحکم از نیروهای مسلح ساخته است که بنیان مرصوص در برابر دشمنان نظام است، سپاه و ارتش دو لبه ذوالفقار ولایت هستند که با توانمندی خود توانستند امنیت جامع و تلافی جویانه در برابر دشمنان ایجاد کنند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: باید بتوانیم بیش از پیش حصار امن  برای نظام جمهوری اسلامی ایران و میهن اسلامی باشیم، استحکام بخشی بر قدرت  دفاعی و تقویت  نقش افرینی  منطقه ای و موازنه تهدید پر برابر دشمنان و ارتقا بازدارندگی تلافی جویانه اهدافی است که تحت فرماندهی کل قوا در سایه تعامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تحقق می یابد.

امیر سرلشکر موسوی شهیدان را از مصادیق شجره طیبه دانست که ریشه آن در اعتقادات دینی است و افزود: امروز نتیجه این اعتقاد  و آثار آن به اقصی نقاط جهان رسیده است و هر روز و هر زمان ثمرات و برکات وجود شهیدان به چشم می خورد.


وی تاکید کرد: شهید تهرانی مقدم و کاظمی از مصادیق بارز شجره طیبه هستند که در جنگ اراده ها پیروز شدند و پرچم فتح را در اخرین خاکریز قبل از سرزمین های اشغالی کوبیدند تا در خیز اخر یکی از مهمترین ارمانهای انقلاب را محقق کنند.


وی با اشاره به جمله  سنگ مزار شهید تهرانی مقدم مبنی بر اینکه اینجا  مزار کسی است که می خواست اسراییل را نابود کند، گفت:  اینجا مزار کسی است که قطعا اسرائیل را نابود خواهد کرد زیرا قرار نیست ارداه انسان های بزرگ فقط در حیات شان نافذ باشد.

 

فرمانده ارتش اظهار کرد: شهیدان زنده تر از زندگان هستند، و حیات واقعی در دنبال کردن مرام و هدف شهدا است و آن جامعه و ملت و کشوری که اینگونه هستند برحق زنده اند و حیات دارند، گاهی سکوت گویا تر از تکلم و فریاد است و گاهی حیات و زندگی جاودانه با خطی از خون نقش می خورد.


وی تصریح کرد: نیروی هوا و فضا ی سپاه از ثمرات طیبه شهدا است، نیرویی که امروز نام آن برای دشمنان صاعقه و رعب و برای دوستان بارقه امید و رحمت است، این نیرو در هر مقطعی ثمره جدید برای جبهه مقاومت عرضه می کند.

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ایران با خون شهیدان سربلند شد و به دیگران هم حیات داد، در دهه های بعد از جنگ تحمیلی جبهه مقاومت با تهدیدات فراوانی رو به رو بوده است.

وی اضافه کرد: فتنه داعش در سوریه و عراق، جنایت آل سعود، اعمال تحریم و  فشارهای ناجمردانه سیاسی تهدیدات بزرگی را برای جمهوری اسلامی ایجاد کرد اما ایران عزیز مسیر پیشرفت را با یاری خدا طی کرد و امروز در جایگاه تصمیم گیرنده در منطقه ایستاده است.

امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: جنگ های اضمحلال حاکمیت گروه های تروریستی در سوریه و مقاومت در یمن نشان از سر شکستگی دشمنان ما دارد.

فرمانده کل ارتش ابراز کرد: امروز عصر سلطه آمریکا در غرب آسیا به سر سر رسیده و اصل حاکمیت اسلام عزیز و ایران آمده است، مشاهده می کنیم نمایشگاه بزرگی از شکست آمریکا در غرب  برگزاری شده است .


وی یاد اور شد: خواست شهیدان آرام نگرفتن تا کوبیدن سر خصم به سنگ است. آمریکا امروز منزوی شده تلاش می کند با مشارکت منطقه ای در مسائل تاثیر بگذارند.


سرلشکر موسوی با اشاره به حضور کشورهایی غربی در منطقه گفت: امروز برخی از کشورهای مرتجع منطقه با دولت های قرون وسطایی با راه انداختن جنگ در یمن  به دنبال انحراف افکار عمومی از جنگ های داخلی خود هستند و به دنبال ایجاد صدامک ها هستند. امروز رژیم نجس و نامشروع صهونیستی با راه اندازی جنگ در یمن سعی در مشروعیت یابی با مدیریت و هدایت آمریکای جهان خوار است.


اوی بیان کرد: بر ماست با هوشیاری راهبردی بر توان خود بیفزایم امروز به خواست خدا و برکت خون شهیدان دشمنان ما ضعیف تر از هر زمانی هستند، آمریکا و ترامپ تمام دستاوردهای دروغ  حقوق بشری خود را از دست داده اند، رژیم صهیونیستی از گنبد پنبه ای خود فرو افتاده و مرتجعین منطقه ای در بن بست  سیاسی یمن گیر افتاده اند.

فرمانده کل ارتش افزود:  امروز تحقق اندیشه های امام و مقام معظم رهبری هر روز شتاب بیشتری می گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی همان طور که در دهه هفتاد مانع پیشروی آمریکا شدند امروز هم باید با استحکام بخشی به قدرت دفاعی تقویت نقش آفرینی منطقه ای خود را بیشتر و قدرت بازدارندگی خود را بیش از گذشته ادامه دهند.

 

نظر شما