شناسهٔ خبر: 26754727 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شهید نداده ایم که از ترامپ کم عقل بترسیم/ رژیم صهیونیستی که یک روز شعار نیل تا فرات می‌داد، در تامین امنیت خود مانده است

صاحب‌خبر -

شهید نداده ایم که از ترامپ کم عقل بترسیم/  رژیم صهیونیستی که یک روز شعار نیل تا فرات می‌داد، در تامین امنیت خود مانده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید نداده ایم که از ترامپ کم عقل بترسیم. هرگز چنین نیست. آینده از جهان اسلام است و ترامپ حتما از بین می رود، این وعده الهی است.

به گزارش خبرنگار حوزه  دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  سردار غلام حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه جشنواره باروت خیس که عصر امروز دوشنبه 25 تیرماه در تهران برگزار شد، اظهار کرد: آنچه که امروز در جهان اسلام رخ می دهد جنایت و کشتار مردم مظلوم است، سلام بر همه ملل مسلمان که جبهه مقاومت را در برابر دشمنان ایجاد کرده اند و سلام بر مردم فلسطین که مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند و جوانان خود را فدا کرده اند و سلام بر مردم یمن که سالیان سال مقابل رژیم سعودی و حامیانش ایستاده است. مردم یمن شهید داده اند اما با اقتدار ایستاده اند، امروز مردم سوریه و لبنان با قدرت ایستاده اند.

غیب پرور ادامه داد: پیروزی از دل مقاومت بیرون می آید و و هرجا مقاومت کردیم فتح و ظفر از آن ما بوده است, چنانکه فتح مکه میسر نمی شد اگر شعب ابی طالب نبود و حکومت اسلامی تشکیل نمی شد اگر غزوه احد در کار نبود. سعودی های خبیث و همدست اسرائیل که شب ها خواب به چشمشان نمی آید، بدانند هر قدر بیشتر تهدید کنید ایستادگی ما بیشتر خواهد شد و ما ایستادگی را از حسین (ع) ،عاشورا، محرم و فرزند شش ماهه آموختیم، بدانید که نباید فرزندان مکتب حسین ابن علی را تهدید کنید.

وی تصریح کرد: ما در استقامت، ذلت دشمن را دیده ایم؛ رژیم صهیونیستی یک روز شعار نیل تا فرات می داد، اما امروز در تامین امنیت خودش مانده و جوانان مسلمان خواب را از نتانیاهو گرفته اند. 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ترامپ را مخاطب قرار داد و گفت: آقای ترامپ ما شما را یک انسان نما می دانیم و شما هیچ چیز از فضائل انسانی را نمی دانید و تنها عهد شکنی از شما دیده می شود.

وی ادامه داد: امروز غیر مسلمانان هم مقابل ترامپ ایستاده اند و در این چند روز در انگلستان و اسکاتلند، مردم مقابل ترامپ ایستاده اند. همه دیده اند که ترامپ هر ساعت یک حرف می زند و پای عهد خود نمی ماند. به ترامپ می گوییم ما مسلمانان همچون یک مشت محکم و در سایه رهبری مقتدر و محکم ایستاده ایم. ما شهید نداده ایم که از توی کم عقل بترسیم. هرگز چنین نیست؛ آینده از جهان اسلام است نه جبهه شیطانی استکبار  و ترامپ حتما از بین می رود، این وعده الهی است.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا درگیر مشکلات داخلی خودش است و هرقدر هم که ترقه بازی کند ما در راه خودمان شک نخواهیم کرد. 

گفتنی است در پایان همایش بین المللی باروت خیس سومین جایزه انصارالمستضعفین به سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران تعلق گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما