شناسهٔ خبر: 26756505 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

سردار غیب پرور:

شهید نداده‌ایم که از ترامپ کم عقل بترسیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید نداده ایم که از ترامپ کم عقل بترسیم. هرگز چنین نیست. آینده از جهان اسلام است و ترامپ حتما از بین می‌رود، این وعده الهی است.

صاحب‌خبر -

سردار غلام حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه ششمین جایزه بین المللی باروت خیس که عصر امروز در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی برگزار شد، گفت: این جلسه در زمانی برگزار می‌شود که پیش روی امت اسلامی افق روشن و بلندی وجود دارد.

وی ادامه داد: انچه در جهان اسلام رخ می‌دهد جنایت و کشتار مردم مظلوم است، سلام بر همه ملل مسلمان که جبهه مقاومت را در برابر دشمنان ایجاد کرده اند و سلام بر مردم فلسطین که مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند و جوانان خود را فدا کرده اند و سلام بر مردم یمن که سالیان سال مقابل رژیم سعودی و حامیانش ایستاده است. مردم یمن شهید داده اند، اما با اقتدار ایستاده اند، امروز مردم سوریه و لبنان با قدرت ایستاده اند.

سردار غیب پرور ایستادگی را راه پیروزی دانست و گفت: فتح مکه به دست نمی‌آید مگر شعب ابی طالبی وجود داشته باشد، مشکل دشمنان این است که اسلام را نشناخته اند. اسلام می‌گوید که در مقابل دشمن سست و غمگین نباشید، اگر ایمان داشته باشید پیروزی از آن شماست.

وی ادامه داد: ما در استقامت ذلت دشمن را دیده ایم، رژیم صهیونیستی یک روز شعار نیل تا فرات می‌داد، اما امروز در تامین امنیت خودش مانده و جوانان مسلمان خواب را از نتانیاهو گرفته اند. ما ایستادگی را از امام حسین علیه السلام یاد گرفته ایم و فرزندان عاشورا هستیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ترامپ را مخاطب قرار داد و گفت: آقای ترامپ ما شما را یک انسان نما می‌دانیم و شما هیچ چیز از فضائل انسانی را نمی‌دانید و تنها عهد شکنی از شما دیده می‌شود.

وی ادامه داد: امروز غیر مسلمانان هم مقابل ترامپ ایستاده اند و در این چند روز در انگلستان و اسکاتلند مردم مقابل ترامپ ایستاده اند. همه دیده اند که ترامپ هر ساعت یک حرف می‌زند و پای عهد خود نمی‌ماند. به ترامپ می‌گوییم ما مسلمانان همچون یک مشت محکم و در ساییه رهبری مقتدر، محکم ایستاده ایم. ما شهید نداده ایم که از توی کم عقل بترسیم. هرگز چنین نیست. آینده از جهان اسلام است و ترامپ حتما از بین می‌رود، این وعده الهی است.

 

نظر شما