شناسهٔ خبر: 26753978 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سردار غیب پرور:

شهید نداده ایم که از ترامپ کم عقل بترسیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهید نداده ایم که از ترامپ کم عقل بترسیم. هرگز چنین نیست. آینده از جهان اسلام است و ترامپ حتما از بین می رود، این وعده الهی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلام حسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه ششمین جایزه بین المللی باروت خیس که عصر امروز در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد، گفت: این جلسه در زمانی برگزار می شود که پیش روی امت اسلامی افق روشن و بلندی وجود دارد.

وی ادامه داد: انچه در جهان اسلام رخ می دهد جنایت و کشتار مردم مظلوم است، سلام بر همه ملل مسلمان که جبهه مقاومت را در برابر دشمنان ایجاد کرده اند و سلام بر مردم فلسطین که مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند و جوانان خود را فدا کرده اند و سلام بر مردم یمن که سالیان سال مقابل رژیم سعودی و حامیانش ایستاده است. مردم یمن شهید داده اند اما با اقتدار ایستاده اند، امروز مردم سوریه و لبنان با قدرت ایستاده اند.

سردار غیب پرور ایستادگی را راه پیروزی دانست و گفت: فتح مکه به دست نمی آید مگر شعب ابی طالبی وجود داشته باشد ، مشکل دشمنان این است که اسلام را نشناخته اند. اسلام می گوید که در مقابل دشمن سست و غمگین نباشید ، اگر ایمان داشته باشید پیروزی از آن شماست.

وی ادامه داد: ما در استقامت ذلت دشمن را دیده ایم، رژیم صهیونیستی یک روز شعار نیل تا فرات می داد اما امروز در تامین امنیت خودش مانده و جوانان مسلمان خواب را از نتانیاهو گرفته اند. ما ایستادگی را از امام حسین علیه السلام یاد گرفته ایم و فرزندان عاشورا هستیم.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ترامپ را مخاطب قرار داد و گفت: آقای ترامپ ما شما را یک انسان نما می دانیم و شما هیچ چیز از فضائل انسانی را نمی دانید و تنها عهد شکنی از شما دیده می شود.

وی ادامه داد: امروز غیر مسلمانان هم مقابل ترامپ ایستاده اند و در این چند روز در انگلستان و اسکاتلند مردم مقابل ترامپ ایستاده اند. همه دیده اند که ترامپ هر ساعت یک حرف می زند و پای عهد خود نمی ماند. به ترامپ می گوییم ما مسلمانان همچون یک مشت محکم و در ساییه رهبری مقتدر، محکم ایستاده ایم. ما شهید نداده ایم که از توی کم عقل بترسیم. هرگز چنین نیست. آینده از جهان اسلام است و ترامپ حتما از بین می رود، این وعده الهی است .

نظر شما