شناسهٔ خبر: 26754694 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سردار غیب پرور در مراسم اختتامیه جایزه بین المللی باروت خیس:

جبهه واحدی در مقابل مستکبران عالم تشکیل شده است/ همه دیدند که ترامپ به عهد خود وفادار نبود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه ششمین جایزه بین المللی باروت خیس گفت: مردم مظلوم یمن امروز در مقابل وحشی گری‌های امریکا و رژیم سعودی ایستادگی میکند، این جهاد تنها مربوط به غزه و یمن نیست.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه ششمین جایزه بین المللی باروت خیس که در سالن اجلاس کشور‌های اسلامی برگزار شد گفت: انچه که امروز در سرزمین‌های اسلامی از سوی دشمنان اسلام ایجاد می‌شود جز خشونت، پایمال کردن حق، ویران کردن خانه‌ها و مزارع و کشتن کودکان مظلوم چیزی دیگری نیست.

وی با بیان اینکه ملت مسلمان امروز جبهه واحدی را در مقابل مستکبران عالم تشکیل دادند، گفت:مردم مظلوم یمن امروز در مقابل وحشی گری‌های امریکا و رژیم سعودی ایستادگی میکند، یمن قرار بود طی چند هفته تسلیم شود، اما در سایه اسلام خون دادند، ولی ایستادندو این جهاد تنها مربوط به غزه و یمن نیست.

سردار غیب پرور در ادامه گفت: امروز در سوریه، عراق و لبنان این خط مقاومت ادامه دارد و قوی‌تر از هر زمانی این خط ایستادگی وجود دارد.
سردار غیب پرور ایستادگی را راه پیروزی دانست و گفت: فتح مکه به دست نمی‌آیند مگر شبه آبی طالبی وجود داشته باشد، مشکل دشمنان این است که اسلام را نشناخته اند. اسلام نی گوید که در مقابل دشمن سست و غمگین نباشید، اگر ایمان داشته باشید پیروزی از آن شماست.

وی ادامه داد: ما در استقامت ذلت دشمن را دیده ایم، رژیم صهیونیستی یک روز شعار نیل تا فرات می‌داد، اما امروز در تامین امنیت خودش مانده و جوانان مسلمان خواب را از نتانیاهو گرفته اند. ما ایستادگی را از امام حسین علیه السلام یاد گرفته ایم و فرزندان عاشورا هستیم.


رییس سازمان بسیج مستضعفین ترامپ را مخاطب قرار داد و گفت: اقای ترامپ ما شما را یک انسان نما می‌دانیم و شما هیچ چیز از فضائل انسانی را نمی‌دانید و تنها عهد شکنی از شما دیده می‌شود.

وی در پایان تصریح کرد: امروز غیر مسلمانان هم مقابل ترامپ ایستاده اند و در این چند روز در انگلستان و اسکاتلند مردم مقابل ترامپ ایستاده اند. همه دیده اند که ترامپ دم دمی مزاج است و هر ساعت یک حرف می‌زند و پای عهد خود نمی‌ماند. به ترامپ می‌گوییم ما مسلمانان همچون یک مشت محکم و در ساییه رهبری مقتدر، محکم ایستاده ایم. ما شهید نداده ایم که از توی کم عقل بترسیم! هرگز چنین نیست، آینده از جهان اسلام است و ترامپ حتما از بین می‌رود، این وعده الهی است.

نظر شما