شناسهٔ خبر: 26232962 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

۳ تا ۱۰ آذرماه؛

جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی برگزار می‌شود

سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی توسط ریاست جمهوری معاونت علمی و فناوری و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، امروزه فناوری سلول‌های بنیادی و کاربرد آن در پزشکی بازساختی مورد توجه محققین و دانشمندان جهان قرار گرفته و سرمایه‌گذاری‌های سنگین کشور‌های پیشرفته در این حوزه، حاکی از نقش مهم و چشمگیر این شاخه از علم و فناوری در کسب سهم مهمی از درمان بیماری‌ها در آینده نزدیک دارد بطوری که پیش بینی می‌شود در دهه آینده کشور‌های صاحب فناوری در این حوزه، صاحبان اقتدار در سطح ملی و بین المللی باشند.              
در این راستا سومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ ۳ تا ۱۰ آذرماه ۱۳۹۷ توسط ریاست جمهوری معاونت علمی و فناوری و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی-دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران در شهر تهران برگزار می‌شود.
 
این کنفرانس از طریق پایگاه سیویلیکا اطلاع رسانی میگردد و چنانچه تحت حمایت سیویلیکا قراربگیرد، پس از برگزاری، مقالات کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد. 
 
 
جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی برگزار می‌شود///منتشر نشود
این رویداد بزرگ ملی و بین المللی، سومین تجربه ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی در حوزه ترویج و اطلاع‌رسانی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی است که امید است در دهمین سالگرد تأسیس این ستاد، با بهره‌گیری از تجارب موفق رویداد‌های پیشین و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر همکاران، بسیار پربارتر و موفق‌تر از سال گذشته برگزار گردد.


جشنواره ملی و کنگره بین المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی برگزار می‌شود///منتشر نشود

نظر شما