شناسهٔ خبر: 24283920 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

شفر: هر آنچه از بازیکنانم خواسته بودم انجام دادند

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: امروز 90 دقیقه جنگیدیم و همه کارهایی که از بازیکنان خواستم در زمین انجام دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایران آنلاین، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان در خصوص این دیدار بیان کرد: اول باید تعریف بزرگی از تیم خودم داشته باشم. همانطور که مشاهده کردید دو بازی سخت در آسیا داشتیم. امروز 90 دقیقه جنگیدیم و همه کارهایی که از بازیکنان خواستم در زمین انجام دادند و نشان دادند از روحیه بالای تیمی برخورداریم که این فوق‌العاده است.
تمام بازیکنان ما حتی نفراتی که به عنوان تعویضی به زمین آمدند شخصیت بالایی دارند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد ابراهیمی تمجید کرد و گفت: از عملکرد ابراهیمی غافلگیر نشدم، چرا که بسیار خوب بود؛ حتی در مسابقات قبلی ما و در دیدار مقابل الهلال هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او ژنرال و فرمانده تیم ما است، به کی‌روش به خاطر داشتن چنین بازیکنی تبریک می‌گویم.
شفر ادامه داد: برخی بازیکنان را که دو کارت زرد داشتند تغییر دادیم. اما به اسماعیلی و مجید حسینی با وجود دو کارته بودن اجازه بازی دادیم. کارت زردی که دروازه‌بان ما گرفت تصمیم شدیدی بود؛ با وجود اینکه همه می‌دانستند او دو کارته است و با کارت زردی که امروز گرفت، بازی بعدی را از می دهد، اما متاسفانه این اتفاق افتاد و هیچ کاری نمی‌توانیم انجام دهیم!
سرمربی استقلال با بیان اینکه سه گلی که بازیکنانش زدند خیلی خوب بود و با ابراز رضایت از عملکرد آنان خاطرنشان کرد: شما در لیگ قهرمانان نمی‌توانید بایستید، اگر فقط بخواهیم با توپ‌های بلند بازی کنیم، نتیجه نمی‌گیریم.
شفر درباره «مامه تیام» مهاجم تازه‌وارد تیمش گفت: تیام هنوز صد در صد آماده نیست، شاید ۷۰ درصد آماده باشد. او بازیخوانی خوبی دارد؛ همچنین تمام فاکتورهایی را که یک مهاجم خوب باید داشته باشد، دارد.
سرمربی استقلال در رابطه با دیدار با پرسپولیس نیز اظهار کرد: سعی می‌کنیم بازی به بازی فکر کنیم اما بعد از این بازی با پرسپولیس و العین بازی‌های بسیار مهمی داریم اما فعلاً تمام تمرکز ما این است که تیم‌مان استراحت کند. نیاز به استراحت داریم، فردا ریکاوری می‌کنیم، اما بلافاصله تمریناتمان را برای دربی از سر خواهیم گرفت.
شفر همچنین گفت: باید ببینم شرایط امید نورافکن چگونه می‌شود و آیا او به بازی بعدی می‌‌رسد یا خیر.

 

کلمات کلیدی

برچسب‌ها:

نظر شما