شناسهٔ خبر: 24283161 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

شفر: بازيکنانم شخصيت بالايي دارند

سرمربي استقلال بعد از پيروزي تيمش برابر فولاد، از بازيکنانش به شدت تمجيد کرد.

صاحب‌خبر -

وينفرد شفر سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران در نشست خبري بعد از بازي با فولاد خوزستان گفت: تعريف بسيار بزرگي از تيمم مي‌توانم داشته باشم. دو بازي سخت در ليگ قهرمانان داشتيم. در عمان و قطر بازي کرديم و امروز هم 90 دقيقه جنگيديم و بازيکنان تمام کارهايي را که خواسته بوديم انجام دادند. روحيه تيمي در بازيکنان فوق العاده است. تمام بازيکنان شخصيت بالايي دارند.

او افزود: درباره اميد ابراهيمي بايد بگويم غافلگير نشدم. او امروز فرمانده تيم ما بود. همين طور در بازي‌هاي قبلي هم خوب بود. برخي بازيکنان دو کارته را عوض کرديم. حسيني و اسماعيلي دو کارته بودند. کارتي که دروازه‌بان ما گرفت سخت‌گيرانه بود. همه مي‌دانستند دو کارته است و با اين کارتي که گرفت بازي بعدي را از دست داد. آرمين سهرابيان اول دفاع چپ بازي کرد و بعد به جاي پادواني در وسط قرار گرفت. از اعتماد به نفس و عملکردش بسيار خوشحالم.

سرمربي استقلال همچنين گفت: دو بازي بسيار مهم پيش رو داريم و فعلا تيم به ريکاوري و استراحت نياز دارد. بايد شرايط نورافکن را ببينيم. او شايد به داربي برسد، شايد نرسد. امروز براي هواداران روز خوبي بود. خوشحالم نسبت به حريف بهتر از موقعيت‌ها استفاده کرديم.

شفر در بخش ديگري از صحبت‌هايش گفت: بايد کمي استراحت کنيم تا به حالت اوليه برگرديم. فقط يک بازيکن به جمع ما اضافه شده است.تيام عملکرد بسيار خوبي داشته است.

نظر شما