شناسهٔ خبر: 24283442 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

ابراهیمی ژنرال و فرمانده تیم ما است

شفر: تمام بازیکنان ما شخصیت بالایی دارند/ جز تعریف چه حرفی می‌توانم از استقلال بزنم؟

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: اول باید تعریف بزرگی از تیم خودم داشته باشم و شما دیدید امروز ۹۰ دقیقه جنگیدیم و همه کار‌هایی که از بازیکنان خواستم در زمین انجام دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وینفرد شفر در نشست خبری بعد از بازی با فولاد خوزستان در خصوص این دیدار اظهار داشت:من چه می‌توانم به شما بگویم؟ اول باید تعریف بزرگی از تیم خودم داشته باشم و شما دیدید که دو بازی سخت در آسیا داشتیم و امروز 90 دقیقه جنگیدیم و همه کارهایی که از بازیکنان خواستم در زمین انجام دادند.

 تمام بازیکنان ما شخصیت بالایی دارند

وی ادامه داد: نشان دادیم چه روحیه بالای تیمی در ما است که فوق‌العاده است، تمام بازیکنان ما حتی نفراتی که به عنوان تعویضی به زمین آمدند شخصیت بالایی دارند.

ابراهیمی ژنرال و فرمانده تیم ما است

سرمربی استقلال با تمجید از عملکرد ابراهیمی گفت: از عملکرد او غافلگیر نشدم، او عملکرد بسیار خوبی داشت، حتی در مسابقات قبلی ما و در دیدار مقابل الهلال هم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت. او ژنرال و فرمانده تیم ما است، به کی‌روش به خاطر داشتن چنین بازیکنی تبریک می‌گویم.

کارت زرد حسینی تصمیم شدیدی بود

شفر افزود: برخی بازیکنان که دو کارت زرد داشتند را تغییر دادیم، اسماعیلی و مجید حسینی دو کارته بودند. کارت زردی که دروازه‌بان ما گرفت همه دیدند، به نظرم تصمیم شدیدی بود، همه می‌دانستند او دو کارته است و با کارت زردی که امروز گرفت، بازی بعدی را از دست داد، اما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟

وی تصریح کرد: آرمین سهرابیان ابتدا در دفاع چپ بازی کرد و بعد از مصدومیت پادو به جای او به دفاع وسط آمد و خیلی خوب هم بازی کرد، از عملکردش بسیار خوشحالم و از اعتماد به نفسی که داشت بسیار خوشحالم. ما باید فوتبال بازی کنیم، پاس یک‌ضرب دو ضرب بدهیم و توپ را دراختیار داشته باشیم.

 در لیگ قهرمانان آسیا با توپ‌های بلند نمی‌توانیم نتیجه بگیریم

سرمربی استقلال افزود: گل اول، گل دوم و همینطور در ادامه گل آخر خیلی خوب بود، بازیکنانم خیلی خوب کارهایشان را انجام دادند. شما در لیگ قهرمانان نمی‌توانید بایستید، اگر فقط بخواهیم با توپ‌های بلند بازی کنیم، نتیجه نمی‌گیریم.

 تیام هنوز صددرصد آماده نیست

شفر با تمجید از عملکرد مهاجم تازه‌واردش عنوان کرد: تیام هنوز صددرصد آماده نیست، شاید ۷۰ درصد آماده باشد، او بازیکنی است که به خوبی با توپ پیش می‌رود و بازیخوانی خوبی دارد، تمام فاکتورهایی که یک مهاجم خوب باید داشته باشد را تیام دارد.

سرمربی استقلال گفت: فردا ریکاوری می‌کنیم و نیاز به استراحت داریم اما بلافاصله تمریناتمان را برای دربی از سر خواهیم گرفت.

نسبت به بازی الهلال فرصت های بهتری داشتیم

شفر در پاسخ به این سؤال که شما در دیدار آینده باید به مصاف پرسپولیس بروید و آن مسابقه را چطور ارزیابی می‌کنید، گفت: ما سعی می‌کنیم بازی به بازی فکر کنیم اما بعد از این بازی با پرسپولیس و العین بازی‌های بسیار مهمی داریم اما فعلاً تمام تمرکز ما این است که تیم‌مان استراحت کند.

وی افزود: باید ببینم شرایط امید نورافکن چگونه می‌شود و آیا او به بازی بعدی می‌‌رسد یا خیر، اما برای هواداران امروز یک بازی بسیار خوب بود و من خیلی خوشحالم که نسبت به بازی قبلی مقابل الهلال فرصت‌های بهتری داشتیم و آنها را تبدیل به گل کردیم.

 در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم

شفر در خصوص اینکه تیمش در این بازی دو نیمه متفاوت را پشت‌سر گذاشت، گفت: با وجود اینکه زمین چمن امروز شرایط مساعدی نداشت اما بازی بسیار روانی روی زمین انجام دادیم و من همان چیزی که از بازیکنانم می‌خواستم انجام دادیم. نیمه اول به نتیجه دلخواهمان رسیدیم و در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و به همین خاطر کمی عقب نشستیم.

نظر شما