شناسهٔ خبر: 24278754 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه درامور حج و زیارت تاکید کرد؛

لزوم خدمات رسانی هرچه بهترهلال احمر به زائران حج و عتبات

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر در دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر بر لزوم خدمات‌رسانی هرچه بهتر به زائران حج و عتبات عالیات تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اصغر پیوندی رییس جمعیت هلال احمرامروز با حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی دیدار و درباره خدماتی که مرکز پزشکی حج و زیارت به  حجاج و زائران عتبات عالیات ارائه می کند ، گفتگو کرد.

دراین دیدار نماینده ولی فقیه درامورحج وزیارت ازتلاش های کارکنان مرکزپزشکی حج و زیارت در ارائه خدمات به زائران ایرانی تقدیرکرد وخواستاربرنامه ریزی و استفاده از راهکارهای مناسب و جدید برای ارتقای سطح این خدمات شد.  

وی افزود: در سال‌های اخیر مرکز پزشکی حج و زیارت در حج، عتبات عالیات و مناسبت های مذهبی همچون اربعین خدمات شایسته ای را به زائران ایرانی ارائه کرده است لیکن با توجه به تغییر شرایط در کشورهای مقصد و نیز در داخل کشور می طلبد که هم در حوزه پیشگیری و هم در حوزه شناخت و درمان بیماری ها اقدامات شایسته و جدی تری صورت پذیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار از برنامه های این جمعیت برای اطلاع رسانی و آموزش مسایل بهداشتی و پزشکی به زائران گزارشی ارائه کرد و همکاری با مجموعه های پزشکی و هلال احمر دیگر کشورهای اسلامی برای ارائه خدمات بهتر به زائران مسلمان را در دستور کار این جمعیت دانست.

نظر شما