شناسهٔ خبر: 24279071 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم خدمات رسانی هرچه بهتر هلال احمر به زائران حج و عتبات

نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در دیدار رئیس جمعیت هلال‌احمر بر لزوم خدمات رسانی هر چه بهتر به زائران حج و عتبات عالیات تأکید کرد.

صاحب‌خبر -

لزوم خدمات رسانی هرچه بهتر هلال احمر به زائران حج و عتباتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر علی‌اصغر پیوندی امروز با حجت الاسلام و المسلمین سیدعلی قاضی عسکر دیدار و درباره خدماتی که مرکز پزشکی حج و زیارت به حجاج و زائران عتبات عالیات ارائه می‌کند، گفتگو کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از تلاش کارکنان مرکز پزشکی حج و زیارت در ارائه خدمات به زائران ایرانی قدردانی کرد و خواستار برنامه ریزی و استفاده از راهکار‌های مناسب و جدید برای ارتقای سطح این خدمات شد.

وی افزود: در سال‌های اخیر مرکز پزشکی حج و زیارت در حج، عتبات عالیات و مناسبت‌های مذهبی همچون اربعین خدمات شایسته‌ای را به زائران ارائه کرده است، ولی با توجه به تغییر شرایط در کشور‌های مقصد و نیز در داخل کشور می‌طلبد که در دو بخش تشخیص و درمان اقدامات شایسته و جدی تری صورت پذیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار از برنامه‌های این جمعیت برای اطلاع رسانی و آموزش مسایل بهداشتی و پزشکی به زائران گزارشی ارائه کرد و همکاری با مجموعه‌های پزشکی و هلال احمر دیگر کشور‌های اسلامی برای ارائه خدمات بهتر به زائران مسلمان را در دستور کار این جمعیت دانست.

نظر شما