شناسهٔ خبر: 24222155 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تعدادی از پیکر جانباختگان به احتمال تا قبل از غروب منتقل می‌شود

یاسوج - ایرنا - استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعدادی از پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران به یاسوج تا قبل از غروب امروز به پایین کوه منتقل می‌شوند.

صاحب‌خبر -

علی محمد احمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروهی از امدادگران که به‌صورت زمینی روز گذشته صعود را آغاز کرده بودند به محل سقوط هواپیما رسیده‌اند و تا چند ساعت آینده انتقال اجساد انجام می‌شود.
وی بیان کرد: تعداد دیگری از کوهنوردان و تکاوران در نزدیکی محل حادثه هستند و به‌زودی به منطقه می‌رسند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم با هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ، سپاه پاسداران و دیگر متولیان برای تامین تجهیزات و امکانات موردنیاز برای انتقال پیکرها انجام‌شده اما چون نقطه حادثه در ارتفاع چهار هزار و 500متری و سخت گذر قرار دارد امکان هلی برن مستقیم نیروها وجود ندارد و بخشی از مسیر باید به صورت پیاده طی شود.
احمدی از تلاش تمام نیروهای امدادگر، مسئولان و مردم برای انجام عملیات جست‌وجو از سه روزه گذشته تاکنون قدردانی کرد.
قطعاتی از لاشه هواپیمای سانحه دیده بامداد سه شنبه در ارتفاع چهار هزار و 500 متری منطقه نقل واقع در استان اصفهان پیدا شد.
نیروهای یگان کوهنوردی استان‌های فارس، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و نیروهای زبده هلال احمر از استان‌های مختلف در عملیات امروز حضور دارند.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک ولی در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
جست‌وجو برای یافتن جانباختگان احتمالی این سانحه هوایی پس از سقوط هواپیما آغاز شده بود.
پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه 29 بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک کرد.
8143/6110/1662/

انتهای پیام /*

نظر شما