شناسهٔ خبر: 23083311 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رجا | لینک خبر

در آستانه فرارسیدن سالروز حماسه مردمی 9 دی:

آمادگی «شبکه عمار» برای اعزام سخنرانان به سراسر کشور

صاحب‌خبر -
گروه اجتماعی - رجانیوز، در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر گرامی‌داشت ایام الله 9دی به همت جمعی از فعالین جبهه فکری انقلاب اسلامی و شبکه اعزام سخنران و استاد عمار سلسله همایش‌هایی با حضورچهره‌های علمی انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
نهم دى 88، حادثه کوچکى نیست، بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار مردمى، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهاى اول انقلاب است و باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلى ملت ایران، یعنى حرکت در سایه دین و تحقق وعده‏‌هاى الهى تبیین شود. (مقام معظم رهبری)
 
در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر گرامی‌داشت ایام الله 9دی به همت جمعی از فعالین جبهه فکری انقلاب اسلامی و شبکه اعزام سخنران و استاد عمار سلسله همایش‌هایی با حضورچهره‌های علمی انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
شبکه اعزام سخنران و استاد عمّار بعنوان پشتیبان ارتباطی و رسانه‌ای، سهم خود در این حرکت بزرگ ،با هماهنگی و اعزام اساتید و چهره‌های شاخص انقلابی به سراسر کشور و همچنین اطلاع رسانی و پوشش خبری این مراسمات ایفا می‌کند. 
 
به همین منظور مجموعه‌ها، هیئات و مساجدی که مهیای بزرگداشت این روز و نیز بصیرت‌افزایی در جامعه  می‌شوند، می‌توانند ضمن تماس  با شماره 02166989349 و یا مراجعه به سایت  ammarnet.ir  جهت  دعوت از اساتید انقلابی، به برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌ها اهتمام ورزند.

نظر شما