شناسهٔ خبر: 23083393 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس تبلیغات اسلامی ساری:

حوزه و دانشگاه دو ریل برای پیشرفت جامعه هستند

ساری - رئیس تبلیغات اسلامی ساری با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه از آن به عنوان دو ریل برای پیشرفت و تعالی جامعه یاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حمزه علی صادقی بعدازظهر دوشنبه در نشست شورای هیئات مذهبی شهرستان با گرامیداشت روز ۲۷آذر سالروز شهادت دکتر مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه گفت: حوزه و دانشگاه دو ریلی هستند برای پیشرفت،تکامل و تعالی جامعه به سمت ارزشهای الهی است و هرکجا وحدت رویه حاکم بود پیشرفت و پیروزی به همراه داشت.

وی در ادامه به فعالیتهای شورای هیئات مذهبی ساری اشاره کرد و افزود:انسجام دادن به هیئات مذهبی، ایجاد وحدت رویه در فعالیتهای دینی هیئات مذهبی، بازرسی و نظارت بر فعالیتها، رسیدگی به مشکلات هیئات مذهبی، برنامه ریزی برای ارتقای سطح دانش و بینش هیئات مذهبی از مهمترین وظایف و رسالت شورای هیئات مذهبی است.

علیرضا قنبری کارشناس تشکلهای دینی اداره تبلیغات اسلامی ساری نیز بیان کرد: با هدف برنامه ریزی جهت تقویت فعالیتهای شورای هیئات مذهبی شهرستان ساری، جلسه هم اندیشی با حضور  اعضای شورای هیئات مذهبی برگزار شد.

در ادامه این نشست یوسف بارانی رییس شورای هیئات مذهبی ساری در سخنانی پیرامون عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص طرحها و برنامه های دینی و مذهبی مطالبی را بیان کرد.

نظر شما