شناسهٔ خبر: 23094690 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

رئیس تبلیغات اسلامی قرچک:

یکی از بزرگترین پایگاه دینی در جامعه اسلامی هیئت‌ها و محافل مذهبی هستند

رئیس تبلیغات اسلامی قرچک گفت: یکی از بزرگترین پایگاه دینی در جامعه اسلامی هیئت‌ها و محافل مذهبی هستند که محل آموزش تعالیم دینی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از قرچک آنلاین ؛ جلسه شورای هئیات مذهبی شهرستان قرچک امروز باحضور داودی معاون اداره کل و و اعضای شورای هیئات در سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.

غلامی رئیس تبلیغات اسلامی قرچک در این جلسه با اشاره به جایگاه و اهمیت هیئت های مذهبی اظهار داشت: یکی از بزرگ ترین پایگاه دینی در جامعه اسلامی هیئت‌ها و محافل مذهبی هستند که محل آموزش تعالیم دینی و گرامیداشت شعائر الهی و دینی است.

وی گفت: باید فضای هیئات مذهبی به دور از هرگونه انحراف و بدعت باشد و با استفاده از روحانیون و مداحان مجرب مراسمات به‌دور از هرگونه انحرافات باشد.

غلامی تاکید کرد: فعالیت هیئات مذهبی و اثرگذاری آن به‌ ویژه در بین جوانان از اهمیت بالای برخوردار است که با تشکیل شورای فعال، از ظرفیت هیئات مذهبی بهره‌برداری لازم و کامل به عمل آید.

رئیس تبلیغات اسلامی قرچک افزود: شورای هیئات مذهبی بازوی توانا برای سازمان تبلیغات اسلامی است و تنها نهادی است که در رابطه با هیئات مذهبی تصمیم‌گیری می‌کند.

 

وی بیان کرد: مسئولیت شورای هیئات مذهبی بسیار خطیر است بنابراین مسئولان هیئت‌های مذهبی باید در بهره‌مندی از مبلغان دینی نهایت دقت را داشته باشند.

غلامی در پایان تصریح کرد:هیئات مذهبی به عنوان تشکل‌های مردم‌نهاد نقش بسزایی در تقویت فرهنگ دینی جامعه دارند و استفاده از تجارب تمام نیروهای هیئات در طراحی و برنامه‌ریزی‌های فرهنگی ‌دینی از مهمترین اهداف تأسیس شورای هیئات‌های مذهبی بوده است.

گفتنی است، در پایان جلسه سید مرسل ابراهیمی به‌عنوان رئیس، خدامراد سهرابی به‌عنوان نایب و حسن شاه ملکی به‌عنوان دبیر انتخاب شدند.

انتهای پیام/ م

نظر شما