شناسهٔ خبر: 22984415 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مذاکره با ۱۰ شرکت خارجی برای سرمایه گذاری

استاندار قزوین گفت: ۱۰ شرکت خارجی برای سرمایه گذاری در استان وارد مذاکره و گفت و گو شده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار در بازدید از یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین افزود: در حال حاضر ۴۵۷ میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی مصوب در استان داریم که در حال اجرا هستند و ۱۰ شرکت خارجی هم وارد مذاکره شده اند.

وی اظهار امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان قزوین، در سال جاری یک میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در استان جذب شود.

استاندار اضافه کرد: با جذب سرمایه گذاری خارجی و فعال ساختن ظرفیت‌های راکد در زمینه ایجاد اشتغال و ساماندهی وضعیت اقتصادی استان حرکت خواهیم کرد.

زاهدی در ادامه گفت: در بازدید از واحد‌های تولیدی به دنبال حل مشکلات این واحد‌ها و گشودن قفل‌های رونق و ایجاد اشتغال در استان هستیم.

وی افزود: برای فعال ساختن ظرفیت‌های اشتغالزایی استان اعطای تسهیلات کم بهره به واحد‌های تولیدی دارای طرح‌های توسعه را در دستور کار قرار داده ایم چرا که آن‌ها در تولید و مدیریت موفق بوده اند و می‌توانند این روند را ادامه دهند.

هم اکنون ۱۷ سرمایه گذار خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به فعالیت می‌پردازند.

سرمایه گذاران خارجی حاضر در شهرک‌های صنعتی قزوین از کشور‌های کره جنوبی، لهستان، ایتالیا، کانادا، آلمان، هندوستان، ترکیه، فرانسه، پاکستان و اردن هستند.

انتهای پیام/

بازدید استاندار قزوین از چند واحد تولیدی

نظر شما