شناسهٔ خبر: 23001297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیران مشکل تولید را حل کنند

استاندار تهران با اشاره به طولانی شدن برخی مجوزها و ونیز حل نشدن مشکلات سرمایه گذاران در شهرک های صنعتی گفت : این مدیران ادارات هستند که باید به جای سرمایه گذار در پی حذف موانع وحل مشکلات تولید باشند.

صاحب‌خبر -

مدیران مشکل تولید را حل کنندبه گزارش خبرگزاری صداوسیما ، محمد حسین مقیمی که در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی استان تهران با کمیته برنامه ریزی قرچک سخن می گفت ، افزود: مدیران ادارات نباید بگویند، نمی شود، مدیر یک اداره باید از طرق مختلف  کار غیر ممکن را عملی کند و راه تولید وسرمایه گذاری را هموارترکند.

وی با انتقاد از به درازا کشیدن صدور مجوز کارگاه های تولیدی و کشاورزی، گفت: همه باید کمک کنید، که سرمایه گذار و یا کشاورز واحد تولیدی خود را راه اندازی کند، اگر اینطور نباشد، مشکل اشتغال حل نخواهد شد، معضل بیکاری با راه اندازی  کارخانه ها و کارگاه ها حل می شود.

استاندار تهران اضافه کرد: باید کمک کنیم تا سرمایه گذاری ها افزایش یابد  واشتغالزایی صورت گیردد، ما باید به دنبال سرمایه گذار بدویم، باید ادارات آب و گاز و دیگر ادارات مرتبط به سرعت مشکل یک سرمایه گذار را حل کنند.

وی افزود:وقتی شهرک صنعتی ساخته  شد، در واقع تعهد داده ایم که تمام امکانات آب، برق، گاز و فاضلاب را فراهم کنیم.

استاندار تهران درحاشیه بازدید از شهرک صنعتی قرچک نیز گفت: هیچ علتی برای صادر نشدن مجوز ادارات خدمات رسان به شهرک های صنعتی نیست.

مقیمی  گفت:دولت باید خادم سرمایه گذار باشد و نباید یک کارافرین برای دریافت انشعاب واحد صنعتی در ادارات سرگردان شود.

وی با تذکر به تمامی فرمانداران استان تهران گفت: تعجب می کنم چطور شهرک صنعتی قرچک بدون امکانات است، که در این خصوص به معاون عمرانی استانداری ابلاغ می کنم مشکل تمام شهرک های صنعتی استان در حوزه انشعاب  باید سریعا حل شود.

استاندار تهران گفت: گاها مشاهده می شود برخی ادارات برای اختصاص انشعاب به شهرک های صنعتی زمان یک ساله را اعلام‌ می کنند که اصلا در شان دولت نیست سرمایه گذار معطل شود

 

 

نظر شما