شناسهٔ خبر: 22518458 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

توزیع غذای گرم در سرپل ذهاب

قائم مقام سازمان اوقاف اعلام کرد: راه اندازی آشپزخانه در منطقه سرپل ذهاب و توزیع روزانه بیش از 8 هزار وعده غذای گرم میان مردم عزیز منطقه از جمله اقدامات سازمان اوقاف برای ارائه خدمات به هموطنان زلزله زده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، عبدالرضا عابد افزود: ادارات کل اوقاف استانهای کرمانشاه، همدان، ایلام، کردستان و لرستان پس از وقوع این حادثه وارد عمل شدند و بیش از 150 نفر از همکاران ما در اداره کل اوقاف کرمانشاه و ادارات تابعه بلافاصله با حضور در مناطق آسیب دیده قصرشیرین و سرپل ذهاب با توزیع آب معدنی و انواع کنسرو و مواد غذایی به یاری هموطنان آسیب دیده شتافتند.
 
قائم مقام سازمان اوقاف با اشاره به راه اندازی آشپزخانه برای توزیع غذای گرم در منطقه سرپل ذهاب، توزیع آب معدنی، قند، چایی، انواع کنسرو و مواد غذایی را از دیگر خدمات کارکنان اوقاف به مصیبت دیدگان این حادثه برشمرد و گفت: ادارات اوقاف ایلام، همدان ، کردستان و لرستان  کمک های مختلف خویش را برای زلزله زدگان به اوقاف استان کرمانشاه ارسال و پس از تجمیع در این اداره کل توسط نیروهای بسیجی و کارکنان اوقاف در میان آسیب دیدگان و هموطنان زلزله زده توزیع می شود.
 
رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال احمر نیز گفت: همه امكانات خود را به كار گرفته ايم تا هيچ خانواده حادثه ديده اي بدون چادر شب را سپري نكند.
 
مرتضي سليمي در ارتباط زنده با شبكه خبر درباره ارسال كمك به زلزله زدگان كرمانشاه افزود: از صبح امروز 10 بالگرد مواد غذايي را به روستاها منتقل كرده ايم تا كمك رساني را تسريع كنيم.
وي گفت: روز گذشته 5 هزار تخته چادر در سرپل ذهاب، 3 هزار تخته در ثلاث باباجاني، 3 هزار تخته در قصرشيرين، هزار تخته در دالاهو و 2 هزار تخته در جوانرود توزيع شد.
 
سليمي افزود: اكنون نيز تيم هاي جديد، لكه گيري را شروع كردند تا هر كجا به اقلام و چادر نياز باشد آنها را تأمين كنند كه در واقع اقلام مورد نياز بارگيري شده و آماده توزيع است و هر كجا نياز باشد سريع توزيع مي كنيم.
 
وي درباره كمبود دارو نيز گفت: اكنون دارو در اختيار داريم و اگر نياز باشد به منطقه اعزام مي كنيم. 
 
 

نظر شما