شناسهٔ خبر: 66588435 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

فارس: از غرفه کشور ترکیه در نمایشگاه کتاب پول نقد دزیده‌اند / از غرفه کشور ویتنام هم سرقت شده / سرقت در ساعتی انجام شده که فقط افراد دارای کارت شناسایی می‌توانستند وارد نمایشگاه شوند / دو روز قبل هم موتورسیکلت یکی از خبرنگاران را از پارکینگ دزدیدند

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر سرقت از پارکینگ‌های نمایشگاه منتشر شده بود که یکی از آن‌ها موتورسیکلت یکی از خبرنگاران بود، اما این بار سارقان به بخش بین‌الملل نمایشگاه دستبرد زدند و مقداری وجه نقد از غرفه ترکیه ربودند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت: در روزهای گذشته اخباری مبنی بر سرقت از پارکینگ‌های نمایشگاه منتشر شده بود که یکی از آن‌ها موتورسیکلت یکی از خبرنگاران بود، اما این بار سارقان به بخش بین‌الملل نمایشگاه دستبرد زدند و مقداری وجه نقد از غرفه ترکیه ربودند.
 
روز گذشته ساعت ۹.۲۸ دقیقه صبح قبل از بازگشایی رسمی نمایشگاه از غرفه ترکیه در طبقه دوم شبستان سرقتی رخ داد. 
 
مترجمان این غرفه می‌گویند که سارقان، تنها یک کمد را باز کرده‌اند؛ گویی انگار از قبل نشان گذاشته بودند؛ چون آن‌ها درست سراغ کمدی رفته‌اند که در آن کیف پول قرار داشته و این کیف هم برای نماینده وزارت فرهنگ و گردشگری کشور ترکیه بوده است.
 
عکسی به دست خبرنگار فارس رسیده که نشان می‌دهد یک مرد در حال نظافت غرفه ترکیه است، اما پوشش نیروهای خدماتی نمایشگاه به تن نداشته است. بنا به گفته متصدیان غرفه ترکیه، سارقان ۲ نفر بوده‌اند.
 
در اطراف این غرفه نیز دوربین‌هایی نصب شده، اما غرفه در نقطه کور دوربین قرار دارد.
 
این سرقت در حالی اتفاق می‌افتد که در این ساعت به جز افراد دارای کارت شناسایی، کسی حق ورود به شبستان را ندارد. 
 
شنیده‌های خبرنگار ما حاکی از آن است که از غرفه کشور ویتنام هم سرقت شده است. بنا به مشاهدات خبرنگاران فارس، این غرفه امروز از صبح بسته بوده و فعالیتی نداشته است.
 
به گفته یکی از افراد حاضر در غرفه ترکیه از روز گذشته با وجود ارائه گزارش سرقت به دست‌اندرکاران نمایشگاه، هیچ مسؤولی در غرفه این کشور حاضر نشده است.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما