شناسهٔ خبر: 21922934 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

حوادث رانندگی در استان مرکزی سه کشته و 6 مجروح به جا گذاشت

سرهنگ محمود خلجی شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این حوادث بر اثر وقوع یک حادثه برون شهری در آزاد راه ساوه - همدان و یک حادثه رانندگی درون شهری در خیابان

صاحب‌خبر - سرهنگ محمود خلجی شنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: این حوادث بر اثر وقوع یک حادثه برون شهری در آزاد راه ساوه - همدان و یک حادثه رانندگی درون شهری در خیابان هپکو اراک اتفاق افتاد.
وی بیان کرد: در حادثه رانندگی آزاد راه ساوه - همدان یک دستگاه خودروی کامیون و خودروی سواری فولکس گل رخ داد که راننده کامیون از محل متواری می شود و خودروی سواری فولکس گل در کنار اتوبان متوقف می شود.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: پس از دقایقی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس با خودروی فولکس گل که در کنار اتوبان توقف کرده بود، برخورد می کند.
سرهنگ خلجی اظهار کرد: بر اثر این سانحه 2 نفر از سرنشینان پژو پارس جان خود را از دست دادند و چهار نفر دیگر نیز مجروح شدند.
وی گفت: علت این حادثه سانحه تغییر مسیر ناگهانی از سوی کامیون، استفاده نکردن از علایم هشداری بعد از تصادف از سوی خودروی سواری فولکس گل و توجه نکردن راننده خودروی پژو پارس به جلو گزارش شده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: حادثه خیابان هپکو نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 405 رخ داد که سه سرنشین آن مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ خلجی گفت: یکی از سرنشینان ساعتی پس از حضور در بیمارستان به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
وی عنوان کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان امر در دست بررسی است.
از ابتدای امسال تاکنون حدود 300 نفر بر اثر وقوع حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
3005/3075/خبرنگار: معصومه صفری***انتشار دهنده: حسین مهدی زاده
انتهای پیام

نظر شما