شناسهٔ خبر: 20389851 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه خوارزمی و موسسه آموزش عالی صنعت آب و برق امضا شد

عصر امروز مراسم انعقاد تفاهم نامه مابین دانشگاه خوارزمی و موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق منعقد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عصر امروز مراسم انعقاد تفاهم نامه مابین دانشگاه خوارزمی و موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق منعقد شد.

 

به منظور گسترش همکاری و فعالیت های مشترک آموزشی و پژوهشی دانشگاه خوارزمی و موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق و با توجه به تجربیات این دانشگاه و موسسه در برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت در مقاطع مختلف و لزوم ارتباط موثر و فعال در زمینه آموزش های شغلی و سازمان و استفاده از پتانسیل های بین المللی دو طرف در بحث های آموزش، پژوهش و ارتباطات با صنایع داخلی و بین المللی این تفاهم نامه بین محمدعلی سبحان اللهی، رئیس دانشگاه خوارزمی و داوود توکلی، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی صنعت آب و برق به امضا رسید.

 

از محورهای همکاری در این تفاهم نامه می توان به طراحی، تدوین، برنامه ریزی، اجرا و نظارت بر دوره های آموزشی عمومی و تخصصی در اشکال کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مورد نیاز دو طرف، همکاری در زمینه طراحی، تدوین و برگزاری کنگره ها، همایش ها، سمینارها، دوره های تخصصی و کارگاه های آموزشی داخل و خارج از کشور، همکاری در زمینه فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی اشاره کرد.

 

استفاده از نیروی انسانی و فضای آموزشی و اداری و استفاده از ظرفیت آموزشی و پژوهشی و بازارهای بین المللی دوطرف از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.

 

همکاری مشترک در زمینه تایید، تصویب تولید منابع آموزشی و کمک آموزشی، نیازسنجی، طراحی، تدوین، اجرا و نظارت بر دوره های آموزشی، ایجاد فراهم سازی و تسهیل زمینه های لازم برای استفاده از امکانات آموزشی و انجام خدمات و تهیه محصولات آموزشی کمک آموزشی پژوهشی و فناوری از جمله مفادی است که در این تفاهم نامه دو طرف به انجام آن ملزم شده اند.

 

این تفاهم نامه برای مدت پنج سال منعقد شده که البته با توافق طرفین تمدید آن امکان پذیر است.

نظر شما