شناسهٔ خبر: 20291123 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تفاهم‌نامه همکاری جهاد دانشگاهی با کمیته امداد به امضا رسید

​با حضور طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی و فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی؛ تفاهم‌نامه همکاری مابین این دو نهاد به امضا رسید.

صاحب‌خبر -

اخبار دانشگاهی را از «کانال اخبار دانشگاهی SNN.ir» دنبال کنید

 

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ظهر امروز تفاهم نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی و جهاد دانشگاهی به امضا رسید.

 

استفاده از توانمندی های علمی تخصصی و تجربی، جهاد در توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی، خانواده های مورد حمایت امداد امام و سایر نیازمندان جامعه، ارتقای دانش تخصصی و افزایش مهارت نیروی انسانی و کیفیت تحقیقات علمی و کاربردی در زمینه فقرزدایی، ارتقای سطح خدمات و فعالیت های حمایتی به جامعه محرومین و نیازمندان از اهداف این تفاهم نامه می باشد.

 

اشتغال و توانمندسازی، مسائل فرهنگی و آموزشی و پژوهشی و حمایت های اجتماعی از زمینه های همکاری کمیته امداد امام خمینی با جهاد دانشگاهی می باشد.

 

همکاری در خصوص برگزاری نشست های علمی، تخصصی و همایش های مشترک در راستای توسعه مشاغل خرد، تشکیل کارگروه های مشترک فرهنگی، اشتغال، آموزشی و پژوهشی، اجرای طرح های نظرسنجی، افکارسنجی، نیازسنجی، همکاری و انجام مطالعات و پژوهش در زمینه های مرتبط، همکاری در خصوص مستندسازی فعالیت های امداد، همکاری در راه اندازی هیئت اندیشه ورز فرهنگی، تبادل تجربیات، اطلاعات در به کارگیری ظرفیت های ارتباطی نخبگان از تعهدات مشترک دو نهاد کمیته امداد و جهاد دانشگاهی می باشد.

 

این تفاهم نامه برای مدت دو سال به امضا رسیده و مدت اعتبار این تفاهم نامه می تواند با توافق دو نهاد تمدید شود. 

نظر شما