شناسهٔ خبر: 18979846 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تعیین تکلیف مناظره‌های تلویزیونی نامزدها؛ امشب در وزارت کشور

کمیسیون ویژه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ساعت 20 امشب در جلسه ای در وزارت کشور، نحوه برگزاری مناظره های تلویزیونی نامزدهای این انتخابات را بررسی و در این خصوص رای گیری می کند.

صاحب‌خبر -
تعیین تکلیف مناظره‌های تلویزیونی نامزدها؛ امشب در وزارت کشورعضو شورای نظارت بر صدا و سیما در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: در جلسه امشب دیدگاه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری را در خصوص مناظره‌های تلویزیونی بررسی و دراین باره رای گیری می‌کنیم.

سید احسان قاضی زاده هاشمی افزود: در جلسه دیشب کمیسیون ویژه تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری در رسانه ملی این موضوع بررسی و دیدگاه اعضا نزدیک شد.

وی اضافه کرد: اکثر نامزدهای ریاست جمهوری خواهان زنده بودن مناظره‌های تلویزیونی هستند و دیدگاهشان را در مصاحبه‌ها و تریبون‌های رسمی نیز اعلام کردند و متن مکتوبی خلاف این موضوع نیز بدست ما نرسیده است.

عضو شورای نظارت بر صدا و سیما همچنین با اشاره به تصویب برگزاری سه مناظره تلویزیونی با حضور نمایندگان نامزد‌ها در نشست دیشب کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری گفت: این مناظره‌ها در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی برگزار می‌شود.

قاضی زاده هاشمی افزود: یکی از موضوعاتی که در نشست امشب اعضای این کمیسیون در وزارت کشور بررسی و درباره آن تصمیم گیری می‌شود برگزاری زنده مناظره نمایندگان نامزدهاست.

وی گفت: از مسئولان سازمان صدا و سیما خواسته ایم که کنداکتور و زمان پخش مناسبی در بازه زمانی پس از نماز مغرب و عشا تا ساعت ۲۳ برای برگزاری و پخش این مناظره‌ها اختصاص دهند.

قاضی زاده هاشمی همچنین از برگزاری جلسه دیگری با حضور اعضای کمیسیون ویژه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگان تبلیغاتی نامزد‌ها در ساعت ۱۵ امروز در رسانه ملی خبر داد و افزود: در این نشست قوانین مرتبط با تبلیغات ریاست جمهوری و نیز منشور اخلاقی و تبلیغاتی این انتخابات ابلاغ می‌شود.

جلسه کمیسیون ویژه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری امشب در وزارت کشور با حضور وزیر کشور، دادستان کل کشور، رئیس هیئت مرکزی اجرایی انتخابات و دیگر اعضای این کمیسیون برگزار خواهد شد.

نظر شما