شناسهٔ خبر: 18978643 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

قاضی‌زاده‌هاشمی: رویکرد کمیسیون تبلیغات انتخابات، برگزاری زنده مناظره‌ها است

سیاست > دولت - ایرنا نوشت: عضو کمیسیون تبلیغات انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: رویکرد اعضای این کمیسیون برگزاری زنده مناظره‎های انتخاباتی است و امیدواریم در جلسه امشب در این زمینه به جمع بندی نهایی برسیم.

صاحب‌خبر -

سید احسان قاضی‎زاده هاشمی، افزود: جلسه کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری امشب در وزارت کشور برگزار می شود که امیدواریم بتوانیم در خصوص پخش زنده یا ضبط شده مناظره های نامزدها به یک جمع بندی مناسب برسیم.

وی ادامه داد: در جلسه روز گذشته کمیسیون بحث های مفصل و کارشناسی در مورد پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی صورت گرفت و دیدگاه‌ها به هم نزدیک شد. امیدواریم بتوانیم به منظور افزایش شور و نشاط انتخاباتی در جلسه امشب در این زمینه به یک جمع بندی برسیم.
قاضی‌زاده هاشمی رئیس کمیسیون مستقر در صداوسیما برای نظارت بر تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری با یادآوری این که نشست این کمیسیون با نمایندگان ستادهای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ساعت 15 امروز (شنبه) در سازمان صدا و سیما برگزار می شود، گفت: در این نشست منشور و دستورالعمل های انتخاباتی به طور رسمی به آنها ابلاغ می شود که این منشور هم مربوط به قوانین و ضوابط تبلیغاتی و هم منشور اخلاق تبلیغات انتخاباتی است.

27219

نظر شما