شناسهٔ خبر: 14971512 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه آستارا:

بهبود اقتصاد جامعه با سرمایه‌گذاری محقق می‌شود

امام جمعه آستارا گفت: پیشرفت و بهبود اقتصاد جامعه با سرمایه‌گذاری تحقق می‌یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا ظهر امروز در دیدار با استاندار گیلان به ظرفیت‌های اقتصادی شهرستان اشاره و اظهار کرد: سفرهای استاندار به آستارا حاکی از حسن نظر وی نسبت به این شهرستان مرزی است.

وی با بیان اینکه در بحث‌های فرهنگی نیازمند توجه جدی و ویژه توسط متولیان امور فرهنگی هستیم، افزود: با توجه به نخبگانی که در زمینه‌های فرهنگی و علمی در این شهرستان وجود دارد امور فرهنگی آستارا باید با یک نگاه ویژه دیده و رصد شود.

امام جمعه آستارا سرمایه‌گذاری درست و هدفمند را در برطرف کردن مشکلات فرهنگی شهرستان و کمک به دولتمردان نظام در راستای تحقق اهداف نظام مهم دانست و گفت: پیشرفت و بهبود اقتصاد جامعه با ‌سرمایه‌گذاری تحقق می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه ایران و گیلان، شهرستان آستارا را به فرهنگی بودن می‌شناسند تصریح کرد: دستگاه‌هایی مانند تبلیغات اسلامی، ستاد نماز جمعه و فرهنگ و ارشاد که امور فرهنگی در جامعه را به‌عهده دارند نیازمند کمک‌های مادی هستند.

حافظ‌نیا بر ضرورت توجه به رفع نواقص موجود در مجتمع فرهنگی‌ـ‌هنری ارشاد آستارا تأکید کرد و گفت: برای تکمیل و اتمام این پروژه 700 نفره باید عنایت و توجه ویژه‌ای از سوی دولتمردان استانی مبذول شود.

وی با تصریح بر اینکه روحیه اتحاد و همدلی که در آستارا وجود دارد زبان‌زد استان است، متذکر شد: آستارا به دلیل قرار گرفتن در لبه مرز از یک حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده و تمام نگاه‌ها به سمت این شهرستان معطوف است.

انتهای پیام/2300/ح20

برچسب‌ها:

نظر شما