شناسهٔ خبر: 14948307 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا:

زیباترین اوج ملکوتی انسان در شهادت است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا گفت: زیباترین اوج ملکوتی انسان در شهادت خلاصه می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام اصغر ابراهیمی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای کارمند این شهرستان، اظهار کرد: تمام کتب آسمانی در قرآن و تمام قرآن در سوره مبارکه حمد خلاصه شده است.

وی با تصریح بر اینکه عمل به آموزه‌های قرآنی خط‌کش و معیار قضاوت ما در دنیا و آخرت است، افزود: مالکیت ما در این دنیا نسبی و موقتی بوده و خداوند برای امتحان ما را مالک نسبی جسم خودمان قرار داده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا بر ضرورت غنیمت شمردن فرصت‌ها در این دنیا تأکید کرد و گفت: مسؤولان دستگاه‌های اجرایی نباید به پست و مقام مدیریتی خود مغرور باشند زیرا این پست و مقام فناپذیر بوده و مقطعی است.

ابراهیمی در توصیف صفات انسان‌های منافق و دورو، تصریح کرد: منافقان و انسان‌های دورو با نفوذ در درون حکومت اسلامی افراد با اخلاص و مومن نظام را مورد هدف قرار داده و در تلاش هستند تا آبروی نظام و اسلام را خدشه‌دار کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر کسی در مسیر خدا و آموزه‌های قرآنی حرکت نکند خدا دهان آن شخص را مهر و موم می‌کند، یادآور شد: زیباترین اوج ملکوتی انسان در شهادت خلاصه می‌شود.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آستارا بر لزوم توجه به نماز اول وقت تأکید کرد و متذکر شد: بهترین روزی جسم سالم و زندگی درست رسیدن به خداست و این مهم با توجه بیش از پیش به نماز اول وقت تحقق می‌یابد.

به گزارش فارس، یادواره شهدای کارمند آستارا با حضور فرماندار، امام جمعه و مسؤولان دستگاه‌های لشکری و کشوری به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره تبلیغات اسلامی در مسجد آبروان این شهرستان برگزار شد و با مداحی حیدرعلی مطابقی همراه بود.

انتهای پیام/2300/ج30/

برچسب‌ها:

نظر شما