شناسهٔ خبر: 14969532 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نماینده مردم آستارا در مجلس تأکید کرد

ضرورت تکمیل پروژه 20 ساله مجتمع فرهنگی‌ هنری آستارا

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی گفت: احداث مجتمع فرهنگی‌ هنری ارشاد آستارا 20 سال طول کشید و اکنون نیاز به تکمیل و تجهیز دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، ولی داداشی ظهر امروز در آیین تجلیل از کارمندان نمونه این شهرستان با اشاره به برخی از مشکلات موجود در آستارا، اظهار کرد: امیدواریم مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

وی با بیان اینکه با جابه‌جایی شیلات در محوطه اسکله در روند احداث فازهای بعدی اسکله تسریع به وجود می‌آید، افزود: منطقه ویژه اقتصادی بندر آستارا کد گمرکی ندارد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بیمارستان 133 تختخوابی آستارا در آستانه اتمام است، گفت: شهرستان آستارا به دلیل دوری از مرکز استان به لحاظ درمانی و بهداشتی دچار مشکل است.

وی ادامه داد: در مسافت 200 کیلومتری با مرکز گیلان امکان جابه‌جایی بیمار وجود ندارد و در بیمارستان‌های استان اردبیل به بیماران آستارا اجازه پذیرش داده نمی‌شود.

داداشی با تصریح اینکه احداث و تکمیل مجتمع فرهنگی‌ هنری ارشاد آستارا 20 سال طول کشید، افزود: این مجتمع اکنون نیاز به تجهیز و تکمیل دارد و امیدواریم نظر لطف دولتمردان استانی شامل حال این مجتمع شود.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طبق اصل 44 قانون اساسی حوزه اقتصاد کشور باید به بخش‌خصوصی واگذار شود، گفت: تا زمانی که بخش‌خصوصی و سرمایه‌گذار وارد کار نشود نمی‌توان کاری از پیش برد.

وی با بیان اینکه شهرداری‌های آستارا و لوندویل برای تسریع در پروژه‌های عمرانی و آبادانی خود نیاز به کمک منابع دولتی دارند، افزود: در این شهرستان تنها یک زمین فوتبال وجود دارد.

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در فصول پاییز و زمستان کسی نمی‌تواند در این زمین بازی کند و شهرستان آستارا نیاز به یک زمین چمن مصنوعی دارد.

وی به عدم وجود یک فضای فرهنگی و هنری مناسب و در خور شأن مردم شهر لوندویل اشاره کرد و گفت: مردم در این شهر به اماکن فرهنگی و هنری با امکانات و کیفیت ویژه و ممتاز نیاز دارند.

به گزارش فارس، در آیین مذکور تعدادی از کارمندان نمونه دستگاه‌های اجرایی آستارا در مجتمع فرهنگی‌ هنری ارشاد این شهرستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام/2300/غ30

برچسب‌ها:

نظر شما