شناسهٔ خبر: 12102783 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جهان با والیبال ایران آشنا می شود

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته گفت: فرصتی پیدا شد تا جهان را با تجربیات ایران آشنا کنیم و جایگاه و تیم ملی را محکم تر سازیم.

صاحب‌خبر -
جهان با والیبال ایران آشنا می شودهادی رضایی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان عنوان داشت: عملکرد بسیار خوب والیبال نشسته ایران در چند سال اخیر و سابقه قهرمانی در مسابقات جهانی باعث شد که سازمان جهانی پاراوالیبال عنوان مشاور فنی را نه برای من بلکه برای تیم ملی کشورمان قرار دهد.
 
وی افزود: خوشحالم که والیبال ایران برای این جایگاه انتخاب شد و به عنوان یک ایرانی تمام تلاشم را می کنم تا به درخشیدن نام کشورم در عرصه جهانی کمک کنم و انگیزه ای برای والیبالیست های تیم ملی باشم.
 
رضایی ادامه داد: تا قبل از این اتفاق، تمام پیشنهادها را باید به طور غیر رسمی به سازمان ارائه می کردیم اما از این پس با حضور در جلسات رسمی می توانیم تمام نظراتمان را اعلام کنیم و این امر برای والیبال ایران نیز دارای منافع زیادی است.
 
وی در خصوص تاثیر این مسند بر والیبال نشسته گفت: از این پس می توانیم طرح های زیادی برای تقویت باشگاه های دنیا و برگزاری لیگ جهانی والیبال نشسته مطرح کنیم تا جایگاه این رشته مانند والیبال افراد سالم ارتقا پیدا کند.
 
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته در پایان گفت: رئیس سازمان جهانی پاراوالیبال دارای تجربیات بسیار خوبی در این زمینه است و امیدوارم با همکاری مناسب بتوانیم رشته والیبال نشسته را در هر دو گروه مردان و بانوان توسعه دهیم، من همه سعی خود را می کنم تا از تیم ملی کشورم حمایت کنم و دنیا را با تجربیات ایران آشنا کنم.

انتهای پیام/

نظر شما