شناسهٔ خبر: 66794334 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

ترافیک در خط میانی پرسپولیس/ بشار رسن جانشین چه کسی خواهد شد؟

در حالی به هفته‌های پایانی لیگ برتر نزدیک می‌شویم که شایعاتی مبنی بر پیوستن بشار رسن به این تیم به گوش می‌رسد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

درخبرها داشتیم که بشار رسن هافبک عراقی مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و مذاکراتی با مدیربرنامه‌های این بازیکن انجام شده است.

بدون کوچک ترین تردیدی بشار رسن یکی از بهترین بازیکنان خارجی پرسپولیس در تاریخ این باشگاه بوده است. این بازیکن عراقی در دوران برانکو به پرسپولیس آمد و چه با این مربی کروات و چه با کالدرون و گل محمدی توانست بازیکنی کلیدی و تاثیرگذار برای تیم باشد.

بشار رسن پس از درخشش در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از باشگاه قطری قطر اس‌سی پیشنهاد جدی و اغواکننده‌ای دریافت کرد که این مسئله بدل به دردسر بزرگ پرسپولیس برای حفظ این بازیکن عراقی شد.

بشار که بخش مهمی از دوران موفق پرسپولیس با برانکو، کالدرون و البته گل‌محمدی متعلق به حضورش در جمع سرخ پوشان بود، از تیم القطر پیشنهاد ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری به مدت یک فصل داشت که این رقم ذهن و تمرکز او را به هم ریخته و این بازیکن را علاقه‌مند به پیوستن به این باشگاه قطری کرد. این درحالی بود که پیش تر بشار رسن اعلام کرده بود دوست دارد در تیم‌های اروپایی توپ بزند اما...

پیشنهاد وسوسه انگیز تیم قطری باعث چالش بزرگی برای باشگاه پرسپولیس شد. یحیی گل محمدی مخالف جدایی هافبک بازیساز خود بود اما در نهایت هافبک عراقی پرسپولیس با توجه به تعهدی که از مدیران پیشین این باشگاه (بخوانید مهدی رسول پناه) دریافت کرد، توانست در پایان فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع سرخپوشان جدا شود.

پیش از آن شایعات زیادی درباره توافق او با باشگاهی قطری شکل گرفت که بازگشتش به تهران را با گمانه‌زنی زیادی مواجه کرد. در نهایت اما این هافبک عراقی با حضور در باشگاه پرسپولیس توافق خود را برای ادامه همکاری اعلام کرد. این همکاری از سوی مدیرعامل وقت نیز تایید شد و مهدی رسول‌پناه از این اقدام خود به عنوان یک موفقیت بزرگ یاد کرد!

به هر روی یحیی گل محمدی هرگز نتوانست این اتفاق را فراموش کند و مهدی رسول پناه را بابت جدایی بشار رسن نبخشید!

حالا از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد که مدیران وقت این باشگاه، به دنبال بازگرداندن بشار رسن هستند تا تیمی برای لیگ قهرمانان آسیا بسازند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما